fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהלת אגף החינוך החדשה בחדרה: סיגלית איצקוביץ'

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה לתפקיד את סיגלית איציקוביץ, אשר כיהנה עד לאחרונה כמ"מ מנהלת האגף
איציקוביץ עם ראש העיר
איציקוביץ עם ראש העיר

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה לתפקיד את סיגלית איציקוביץ, אשר כיהנה עד לאחרונה כמ"מ מנהלת האגף

ועדת המכרזים של עיריית חדרה בחרה בסיגלית איציקוביץ לתפקיד מנהלת אגף החינוך של העירייה. איציקוביץ, נשואה ואם לשלושה, בעלת תואר שני (M.A) במדעי החינוך, כיהנה עד לאחרונה כמנהלת מחלקת חינוך יסודי באגף החינוך, ובמקביל כיהנה כמ"מ מנהלת המחלקה לחינוך על-יסודי וכמ"מ מנהלת אגף החינוך.

איציקוביץ עם ראש העיר
איציקוביץ עם ראש העיר

בעבר ניהלה את החטיבה העליונה בקריית חינוך "עתידים" באור עקיבא, ולאחר מכן ניהלה את בית ספר "מופת חופים" בחדרה.

לדברי איציקוביץ, "מערכת החינוך הינה בבואה של החברה בה אנו חיים. אנו נדרשים לחנך בהווה באופן שיהיה רלוונטי לעתיד, באמצעות מערך של חדשנות ויזמות חינוכית אשר יכינו את התלמידים למאה ה-21 ויציידו אותם בארגז כלים המתאים לנקודת פתיחה מיטבית בחייהם הבוגרים".

איציקוביץ מסבירה כי הובלה של חדשנות ויזמות, לצד כישורי חיים, מהווים נדבך מרכזי במשנתה החינוכית, ומכך נגזרת גם משנתה הניהולית כמנהלת ביצועית וכמובילה חינוכית-חברתית, בהתאמה ובהלימה לחזון ראש העיר צביקה גנדלמן ולדרישות משרד החינוך.

כמנהלת האגף היא חותרת לאגף חינוך חדשני ויוזם, ומערכת חינוך עירונית המושתתת על כבוד האדם ושוויון הזדמנויות, חינוך למעורבות ואחריות חברתית וסביבתית, עידוד תרומה לקהילה ולמדינה. מערכת המאפשרת פלורליזם תרבותי ודתי, חותרת למצוינות לימודית, פורצת דרך ומרחיבת אופקים.

איציקוביץ: "כמנהלת אגף החינוך בחדרה אפעל להובלת מערכת חינוך עירונית המצמיחה את הפרט להישגים אישיים, מצמצמת פערים חברתיים בין תלמידים, ובו זמנית מייצרת לכידות חברתית. אפעל לגיבוש מדיניות חינוכית התואמת את חזון ראש העיר, ומדגישה חינוך לערכים וביסוס אקלים חינוכי מיטבי יחד עם הטמעת ערכים של התנדבות ותרומה לקהילה. אקדם יעדים, וביניהם עלייה בהישגי הלומדים בעיר בכל הפרמטרים האקדמיים; יצירת רצף חינוכי המבוסס על איגום משאבים, תיאום והידוק שיתופי הפעולה בין כלל הגורמים המקצועיים; העמקת השותפות עם קהילת ההורים והרחבת אפשרויות הבחירה שלהם; ביסוס תהליכי חדשנות וייחודיות של מוסדות החינוך למיצוב העיר כמובילת מצוינות חינוכית חדשנית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות