fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנג'ר הפועל עפולה הודיע על פרשיתו מהקבוצה

מנג'ר הקבוצה הודיע למנכ"ל תומר רחמים על החלטתו לעזוב את הכדורגל ואת הקבוצה. גורם בעפולה: "עמי הוא גבר, לא אחד שיתחנן כדי להישאר במערכת". מקורב: "הוא לא היה שלם עם מה שקרה סביב הקבוצה"
עמי אזולאי (צילום: חגאג רחאל)
עמי אזולאי (צילום: חגאג רחאל)
עמי אזולאי (צילום: חגאג רחאל)
עמי אזולאי (צילום: חגאג רחאל)

מנג'ר הפועל עפולה עמי אזולאי, הודיע למנכ"ל הקבוצה תומר רחמים, על החלטתו לפרוש מהקבוצה. לא סוד שאזולאי לא שידר על אותו הגל עם ההנהלה הנוכחית, בהיותו האיש היחיד בהנהלה שצמח מן הכדורגל.

אזולאי, שחקן עבר שעשה קריירה יפה, נחשב לאיש סודו של ראש העירייה היוצא, אבי אלקבץ, ש"החזיק" ממנו ולא פעם שמע לעצתו. ככל הנראה אזולאי הרגיש שאצל ראש העירייה החדש יצחק מירון לא יקבל את אותו המעמד, ולכן החליט ללכת הביתה.

גורם בעפולה אמר השבוע: "עמי אזולאי הוא גבר, לא אחד שיתן שישחקו איתו, לא אחד שיתחנן כדי להישאר במערכת, הוא אחד ששיחק בנבחרות, אחד שזכה באליפות, לא מתאים לו כל המשחק ילדים הזה. הוא רואה לאן הרוח נושבת והחליט מרצונו ללכת הביתה. אנשים שוכחים שהוא בא לכדורגל מאהבה ובהתנדבות, עכשיו יקדיש את הזמן למשפחתו ולעסק שלו".

אזולאי שיגר לפני שבועיים מסר לראש העירייה יצחק מירון, בו אמר: "הם צריכים להחליט את הם רוצים אותי? אני צריך להחליט אם אני רוצה לעבוד אתם".במחנה מירון היו שראו הצהרה זו כשחצנית.

מקורביו טוענים כי ההחלטה התבשלה אצל אזולאי כבר תקופה ארוכה. "הוא לא היה שלם עם מה שקרה סביב הקבוצה, ההחלטה ללכת הביתה הייתה שאלה של זמן בלבד", אומרים בעפולה.

דובר הפועל עפולה, כפיר בזק, מסר בתגובה: "מועדון כדורגל הפועל עפולה מבקש להודות לשחקן העבר ואחד מסמליה הגדולים ביותר של הפועל עפולה, עמי אזולאי, שהחליט לפרוש מתפקידו כמנהל המקצועי של הקבוצה. המועדון מודה לאזולאי על כל רגע ורגע שתרם מזמנו ומרצו, הן כשחקן והן כמנהל מקצועי, לטובת המועדון, חובבי הכדורגל בעיר והקהילה כולה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות