fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מ"מ ראש העיר עפולה מתכוון לתבוע המשמיצים

בעקבות הפרסומים נגדו ברשתות החברתיות. "מדובר בקומץ קטן של אנשים שאני בז להם ומגנה בתוקף התנהגויות ואמירות פוגעניות המלוות בהסתה ובהוצאת לשון הרע באופן אישי וברוטאלי ולצערי היו אנשי ציבור שעודדו התנהגות כזו"
שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

"לאחרונה היה גל של השתלחויות חסרות רסן נגדי בפייסבוק", זועם מ"מ ראש העיר עפולה, שלמה מליחי, בתגובה לטענות נגדו בנושא ההצבעה על התקציב בעפולה עלית, שהוביל למתקפה נגדו ברשתות החברתיות. "מדובר בקומץ קטן של אנשים שאני בז להם ומגנה בתוקף התנהגויות ואמירות פוגעניות המלוות בהסתה ובהוצאת לשון הרע באופן אישי וברוטאלי ולצערי היו אנשי ציבור שעודדו התנהגות כזו ע"י זה שעשו להם לייקים. חשוב לי לציין כי קומץ כזה של אנשים לא יהלך עלי אימים ולא יסיט אותי מהעשייה שלי, אני אמשיך לנהוג באחריות ובדרכי נועם כפי שעשיתי עד היום המוטו שלי הוא: אוזן קשבת עשייה יום יומית . אפשר להעביר ביקורת בדרך ארץ גם אם לא מסכימים האחד לדעת השני, אבל חשוב לי להבהיר לכולם שלא אעבור בשתיקה על פגיעה והוצאת לשון הרע ואני מתכוון למצות את כל ההליכים כנגד מי שיחצה את הגבול".

שלמה מליחי (צילום עצמי)
שלמה מליחי (צילום עצמי)

-אנשים תוהים מדוע הצבעת בעד התקציב הזה לעפולה עלית.

"נשמע לך נורמלי שאני אצביע נגד תקציב ענק לעפולה עלית שהולך כלל תושבי השכונה ואין לו קשר למשפחות הערביות שזכו במכרז הקרקעות?! אני רוצה לחדד את נושא ההצבעה בשבוע שעבר על הגדלת תב"ר (תקציב בלתי רגיל) מ-8 מליון ₪ שאושרו בעבר ל-36 מ' ₪ להשקעה בתשתיות בשכונה החדשה של 2200 יחידות דיור חדשות בפאתי עפולה עלית. ישנם אנשים שלצערי ניצלו את תום ליבם של תושבי העיר עשו שטיפת מוח בפייסבוק והיבנו להם מציאות מדומה ושיקרית כאילו מדובר בהצבעה לטובת המכרזים שזכו בהם הערבים. מביני עניין יודעים שבית משפט טרם נתן החלטה לגבי חלק מהמכרזים המדוברים והאמת לאמיתה היא השקעה בפיתוח תשתיות ביוב מים חשמל כבישים ומדרכות של השכונה החדשה כשחלק מהכספים יושקעו בפיתוח עפולה עלית הישנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות