fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"ממשלה שלמה עומדת מאחורינו ואומרת שהגיע הזמן לשים את חדרה על המפה"

למרות שמועות על פילוג ואף פירוק, חברי סיעת העיר של כולנו נפגשו עם צוות המו"מ של ראש העיר ומוסרים כי הם מתכוונים לצעוד ביחד בחמש השנים הבאות
שר האוצר כחלון עם ניר בן חיים ובנצי נורדמן
שר האוצר כחלון עם ניר בן חיים ובנצי נורדמן

המו"מ הקואליציוני עם חברי הרשימות השונות שנבחרו למועצה נמצא כעת בעיצומו לאחר שהסתיים הסבב הראשון של הפגישות ובינתיים, העיר כמרקחה. שמועות שהופצו לאחרונה לא פסחו גם על סיעת "העיר של כולנו" ונטען כי חבריה מפולגים וייתכן כי הסיעה לקראת פירוק. חבריה מגיבים על השמועות ומדגישים "אנחנו מאוחדים ומתכוונים לצעוד יחד בחמש השנים הבאות".

זו לא הפעם הראשונה ששמועות נרקמות סביב חברי הסיעה. ימים ספורים לפני הבחירות התבשרו תושבי חדרה ברשתות החברתיות על פרישתו של ניר בן חיים העומד בראש הרשימה. השמועות לא הצליחו לפגוע בכוחה של המפלגה, שקיבלה את אמון הציבור החדרתי, עם 4,999 מקולות הבוחרים ושלושה מנדטים במועצת העיר.

הרב בנצי נורדמן, מס' 3 ברשימה וחבר במועצת העיר ב-15 השנים האחרונות: "השמועות רחוקות מהמציאות, אנחנו מתואמים לגמרי בכל נושא וכך גם יהיה בחמש השנים הקרובות".

ניר בן חיים הוסיף: "אנחנו לא מתייחסים לשמועות. עברנו כברת דרך יחד, אנחנו מגובשים, מאוחדים ומתכוונים לצעוד יחד בחמש השנים הבאות".

כעת מוטלת על ראש העיר גנדלמן משימת הרכבת הקואליציה. בחינה מהירה של הרכב חברי המועצה מציגה את הזדמנות הפז שנתונה בידיו להרכבת קואליציה רחבה ומייצגת. מסתמן כי חברי העיר של כולנו, שהביעו תמיכה גלויה בגנדלמן, הם השותפים הטבעיים של ראש העיר. הרב נורדמן: "תמכנו בצביקה מתוך אמונה מלאה בו, האמנו ואנחנו מאמינים כי הוא האיש המתאים ביותר להנהיג את חדרה ואנחנו מרוצים מאד מניצחונו. בכל הקלפיות, היכן שהצביעו ל'עיר של כולנו', הצביעו גם לצביקה".

לגבי הפגישה שנערכה בשבוע שעבר עם הצוות שאמון על הרכבת הקואליציה מול נציגי מפלגת 'העיר של כולנו', סיפר נורדמן: "ראש העיר מינה צוות מקצועי (בבר אפללו, עו"ד דני דנגור ויוסי עמיאל, ק.א). זו הייתה פגישת היכרות, אך הייתה פגישה מצוינת, הבנו אחד את השני ואני מקווה שנוכל לקבל את הכלים לפעול למען כלל תושבי חדרה ולהוכיח לבוחרינו שהם עשו את הבחירה הנכונה".

בין אם אכן יהיו חלק מהנהלת העיר או יישבו באופוזיציה, לחברי הסיעה יש תכניות גדולות לחדרה. נורדמן: "אנחנו מקיימים פגישות, פורמליות ובלתי פורמליות עם שרים בממשלה שמביעים בנו את תמיכתם ונכונים לפעול למען העיר. ביום שישי האחרון ישבנו עם שר האוצר משה כחלון, שלא רק הביע נכונות לסייע לעיר עם תקציבים שעוד לא נראו כאן אלא גם הבטיח כי ידאג אישית שהנוכחות שלנו במועצה תהיה משמעותית ביותר. שוחחנו גם עם שר הכלכלה אלי כהן שאמר שיבקר בחדרה בקרוב. גם שר התיירות יריב לוין שוחח אתנו ואמר שמעתה הוא הולך להיות אורח קבוע בחדרה והדגיש כי הגיע זמנה של העיר גם מבחינת התיירות בעיר. אין ספק שיש פה משהו שלא היה כאן עד עכשיו. ממשלה שלמה שעומדת מאחורינו ואומרת, 'הגיע זמן לשים את חדרה על המפה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות