fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממוצ"ש: הצגות בכורה בחדרה ב-10 שקלים לכרטיס

קול חתן וקולתי
קול חתן וקולתי

גם השנה ממשיכה פנאי העיר חדרה במסורת של תיאטרון ביכורים – תחרות יוצרים באמנויות הבמה, חגיגה של הצגות בכורה. ההצגות יתקיימו באולם מופ"ת (בבניין ההסתדרות) וכרטיס להצגה יעלה 10 שקלים בלבד.

לא בכל יום מגיעים לחדרה מיטב אנשי אמנויות הבמה בארץ כמו אוהד קנולר, יוני זיכהולץ, אוולין הגואל, אליאור אמסלם ואור אדרי. בסוף החודש, ליתר דיוק 29 עד 31 בדצמבר, הם יהיו פה ערב ערב, כשופטים בתיאטרון ביכורים.

הפרויקט נולד בשנה שעברה על ידי עמותת פנאי העיר חדרה, שהחליטה להביא לעיר תיאטרון אחר ולאפשר ליוצרים להציג לראשונה בחדרה את היצירות שלהם, בתחרות נושאת פרסים. הפורמט פשוט: שלושה ימים, שלוש הצגות, זוכה אחד.

מדובר בהפקה של המרכז העירוני לאמנויות הבמה והתיאטרון בשיתוף סטודיו במה, בראשות אופיר רוזן, שגם מנהל את הפסטיבל כולו והמנהל האומנותי הוא אברהם שלום לוי.

שלושת ההצגות שיציגו הן הצגות מרשימות, עם שחקנים ויוצרים מוכשרים ובקרוב מאד, הן יעלו גם על הבמות הכי גדולות בארץ ומחירו של כרטיס הכניסה יעלה בהתאם.

את הכרטיסים ופרטים נוספים אפשר להשיג דרך אתר פנאי העיר חדרה. השנה אמורות להציג שלוש הצגות מרשימות, שסביר כי יעלו בקרוב על הבמות הגדולות בארץ, ומחיר הכרטיס להן יהיה גבוה לפחות פי 10 מהתשלום הנוכחי בחדרה.

מוצ"ש, 29/12/2018, 20:30

ההצגה "קול חתן וקולתי"

קומדיה מופרעת ופיוטית עם פזמונים מקוריים, קרבות במה והרבה הומור. זהו יום החתונה החגיגי של הכלה קולתי. שעה לפני החופה הכלה מחליטה לנעול את עצמה בבית ולא לצאת.

קול חתן וקולתי
קול חתן וקולתי

המחזה מעלה שאלות על טיבה של אהבה אמתית, ואם זו יכולה להיות משוללת אינטרס. הוא עוסק במתח שבין צורכו האישי של הפרט לבין רצונו לסייע לחברה, בבחירה בין כסף ובטחון לבין חירות ומימוש תשוקותיו של האדם, ומעל הכל – בכוחה של יצירה. המחזה דן ביכולותינו לשנות פרספקטיבה, והשפעה של זו על מי שאנחנו ראויים להיות.

מחזה ובימוי: מתן דרעי בדש

שחקנים: פז אלכסנדר, אורי בלופרב, איתי צ'מה, לאון נונין, אורית זפרן

ראשון, 30/12/2018, 20:00

ההצגה "הפלאפל של גבאי"

חייהם של עידו וענבל גבאי, זוג צעיר ומאושר שלא חסר להם דבר, הופכים למערבולת של שקרים וטעויות שלא מפסיקה להחמיר.

הפלאפל של גבאי
הפלאפל של גבאי

מאז שהיה ילד עידו חלם להיות מסעדן, אך בחר לנסות לממש את חלומו בעיתוי הגרוע ביותר. כאשר עידו קיבל קידום והעלאה בשכר, רגע לפני שנולד לו ולאשתו ילד, הוא מחליט להתפטר ממקום עבודתו ולקנות פלאפליה כושלת בכדי להפוך אותה למסעדת גורמה. עידו ידע שיש משקיע שמוכן לתת המון כסף לטובת המסעדה, אך אותו משקיע נסע לחו"ל ועידו נשאר ללא עבודה, עם חובות, ופלאפליה כושלת.

עידו מחליט להסתיר מאשתו (ענבל) את כל האמת. הכל ממשיך להסתבך כאשר זהבה, החברה הטובה ביותר של ענבל, מגלה את כל השקר הענקי הזה ומאיימת לספר לה.

כדור השלג ממשיך להתגלגל כאשר עידו ומסי, חברו הטוב, רוקמים מזימה – מסי מתחיל לפתח קשר רומנטי עם זהבה על מנת שזהבה לא תספר דבר. ככל שהזמן עובר, השקרים והסודות מתרבים ללא שליטה.

שחקנים: חיים אלקובי, ליהיא רז רובינשטיין,יוגב בוסקילה, אמלי כהן

כתיבה ובימוי: חיים אלקובי

מוסיקה מקורית: חיים אלקובי

כוריאוגרפיה: גל בן דיין

שני, 31/12/2018, 20:00

ההצגה "הילד בן שלושים. ואחת"

בגיל 31, אלעד עדיין גר בבית הוריו. על סף החתמת לקוחו הראשון הודעה לא צפויה קוטעת את מזלו. בעלי המשרד שלו, או בשמם השני – אמא ואבא, מחליטים להתגרש. אלעד, שהשתמש בקליניקה של הוריו כמשרד עו"ד שלו, נאלץ למצוא משרד חדש. בעזרת חברו הטוב אדם, הוא מבין כי האופציה הטובה ביותר תהיה למצוא לו ספונסר, או במילים שלהם – "שוגר מאמא".

מתוך ההצגה "הילד בן 31"
מתוך ההצגה "הילד בן 31"

אלעד כבר ראה את חלומו מתגשם בעזרת אותה מממנת-מאהבת, אך התאהבות לא צפויה ב- "אחת", לצד רומן סוער של אמו עם חברו הטוב, טרפו את הקלפים והותירו אותו חסר בית, חסר משרד ועם דרישה כואבת להסתגל ל"חיים האמתיים".

מאת Opal (אופל לוי חפץ) ועומר אבני

בימוי: Opal

שחקנים: כפיר לוי / דור ירושלמי, רפי קלמר, אירית סוקי, דורון גוברמן, אפיק קנה ודפי זילברמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות