fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכבי פתחה את המגה מרפאה שלה בקרית מוצקין

המרכז הרפואי החדש יעניק למטופלי מכבי שירותי רפואה ראשונית ושניונית על ידי מיטב המומחים. דיאנה גבע זכתה בתואר "המטופלת הראשונה של המרפאה"
מנהריה לקרית מוצקין. דיאנה גבע, המטופלת הראשונה במרפאה (צילום: מירב אובנטל)

ביום ראשון השבוע פתחה מכבי שירותי בריאות את המרכז הרפואי החדיש שלה בקרית מוצקין, "מגה מוצקין". התחושה הייתה כמו ביום ראשון ללימודים, כאשר גם העובדים הוותיקים ביותר לא הצליחו להסתיר את ההתרגשות. הדינמיקה בין צוות ההנהלה והצוות הרפואי לחברי מכבי הורגשה היטב כאשר ראש מחוז הצפון של מכבי, ד"ר גלית קאופמן, עברה בכל קומה וניגשה אל המטופלים להתעניין בשלומם ולברך אותם בברכת שנה טובה.

"החלום הפך למציאות. המתנה ארוכה סוף-סוף הגיעה אל קיצה ומעתה נוכל להעניק את הרפואה הטובה ביותר לחברים שלנו. התרגשות מאוד גדולה", אמרה ד"ר קאופמן. מן העבר השני, גיל אדרעי, מנהל המרחב של מכבי במוצקין, נראה גם הוא נרגש למדי. מי שעבר חודשים ארוכים ומייגעים במיוחד עד לרגע המיוחל קיבל בכניסה את המטופלים, ערך סיורים לכול המעוניין וכיוון את המטופלים בפעם הראשונה לפי הצורך.

מנהריה לקרית מוצקין. דיאנה גבע, המטופלת הראשונה במרפאה (צילום: מירב אובנטל)
מנהריה לקרית מוצקין. דיאנה גבע, המטופלת הראשונה במרפאה (צילום: מירב אובנטל)

"בשבוע האחרון לא הגעתי אפילו פעם אחת למרפאה הישנה של מוצקין. קצת קשה לי להיפרד מהמבנה הזה שהיה הבית שלי בשש השנים האחרונות ופתאום אני מעכל שאני עובר דירה. עכשיו בבית החדש, אני בטוח שנוכל להעניק את המיטב לחברים שלנו וליצור עתיד טוב יותר".

בתואר המטופלת הראשונה שקיבלה שירותי רפואה במבנה החדש זכתה דיאנה גבע, 41, תושבת נהריה חברת מכבי זה 20 שנה, שסקרנותה מהמרפאה החדשה הובילה אותה להגיע במיוחד לקרית מוצקין. "באתי לכאן כי שמעתי שמדובר במרפאה שלא הייתה כמותה עוד בצפון. התרשמתי מאוד ממה שראיתי עד עכשיו וכבוד הוא לי להיות הראשונה לקבל כאן שירות, באמת שלא תכננתי".

המרכז הרפואי החדש, שנבנה בשלוש השנים האחרונות, יעניק למטופלי מכבי  מגוון רחב של שירותי רפואה ראשונית ושניונית על ידי מיטב המומחים תחת קורת גג אחת. המרכז החדש יהיה משכנה של מכבי במוצקין, במקום המבנה שקיים כיום בשדרות גושן. המרכז יציע, בין היתר, שירותי טיפול יום ומוקד רפואה דחופה, מכון לבריאות האישה, מכון רנטגן ואולטרסאונד, מכון פיזיותרפיה, מכון להתפתחות הילד, מכבי דנט, מכבי טבעי, מכבי פארם ושירותי רפואה רבים ונוספים שאת חלקם נהגו המטופלים לצרוך בבתי החולים השונים וכעת יוכלו לקבל אותם בקהילה, במרפאה הקרובה לביתם. המרכז החדש יפעל שישה ימים בשבוע.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות