fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יהיה ספורטאי השנה של עיתון הד הקריות?

רגע אחרי שאולימפיאדת ריו דה ז'נרו תסתיים יחל בקרית ים אירוע הספורט הגדול של הקריות - טקס הכתרת ספורטאי השנה 2016 של 'הד הקריות'. האירוע יתקיים באולם סביונים בקרית ים ביום שני 22.8.16. הספירה לאחור החלה

ספורטאים, מאמנים, מנהלים, שופטים ואוהדי ספורט בקריות, פנו בחודשיים האחרונים לכותב שורות אלה ושאלו מה קורה עם טקס ספורטאי השנה של ה'ד הקריות'. כולם צדקו. הטקס התקיים בשש השנים הקודמות באותה תקופה באופן קבוע – השבוע השני של חודש יוני. השנה האירוע התעכב מסיבות שונות, אבל הוא יתקיים.

אחרי קיץ עמוס באירועים ספורטיביים גדולים ורגע אחרי אירוע השיא – אולימפיאדת ריו דה ז'נרו – יתקיים באולם סביונים בקרית ים בתאריך 22.8.16 טקס הכתרת ספורטאי השנה של 'הד הקריות' לשנת 2016. בשנה שעברה הוכתר כדורסלן עירוני קרית אתא חגי דותן. מי יהיה ספורטאי השנה לשנת 2016?

עונת 2016 לא הצטיינה בהישגים ספורטיביים גדולים, לא במישור הקבוצתי וגם לא במישור האישי. לצערנו לא היה אף נציג מקומי באולימפיאדת ריו, אבל הספורטאים שלנו בכל ענפי הספורט עבדו קשה כל העונה והם ראויים להערכה על עבודתם. 'הד הקריות' הוא העיתון היחיד בארץ שיודע להעריך את הספורטאים ובטקס המסורתי, שיתקיים הפעם באולם החדש והנפלא בקרית ים, יוכתרו עשרות ספורטאים וקבוצות בקטגוריות השונות.

פרטים נוספים בשבוע הבא.

 

sporyai 01
מי יחליף את גיא דותן – ספורטאי השנה 2015 (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות