fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטה אשר: "שלטון כוחני, המעוניין להישאר בכל מחיר"

נימי לנגר הצליח להרים קמפיין בתוך חודש, מרגע ההודעה של ישראלי על פרישתו מהמרוץ. "אחריות ראש המועצה היא לפעול למען התושבים, להיות קשוב, ולדגול בשוויון ערך האדם והדמוקרטיה"
נימי לנגר (צילום עצמי)
נימי לנגר (צילום עצמי)

המועמד לראשות המועצה האזורית מטה אשר עו"ד נימי לנגר מסרב בכל תוקף להשלים עם השחמט הפוליטי שרקמו ראש המועצה יורם ישראלי וסגנו משה דוידוביץ, שהחליפו ביניהם תפקידים שבוע לפני הגשת הרשימות לוועדת הבחירות. לנגר הוא אחד השמות המדוברים ביישובי המועצה. הוא הצליח להרים קמפיין בתוך חודש, מרגע הודעת ישראלי על פרישתו מהמרוץ.

"אני מתמודד מול שלטון כוחני, המעוניין להישאר בשלטון. הכוח הוא אמצעי שבו השלטון משתמש כדי להיבחר מחדש. עם שלטון כוחני שכזה, הראשונים להיפגע, הם התושבים, שאין בידיהם כוח. בעיניי זה לא הפתרון, אלא הבעיה.

נימי לנגר (צילום עצמי)
נימי לנגר (צילום עצמי)

"השלטון פונה לתושבי ההרחבה ואומר 'אני אהיה האגרוף שלכם נגד הקיבוץ' ובה בעת הוא פונה לקיבוץ ומבטיח 'אני אהיה האגרוף שלכם נגד ההרחבה'. השלטון פונה ל'מושבניקים' ואומר אני הכוח נגד 'הקיבוצניקים'. בסופו של יום, כל שאני רואה, זה תושבים כואבים וחבולים, וקהילה גוססת.

"אני מאמין כי אחריות ראש המועצה היא לפעול למען התושבים, להיות קשוב, ולדגול בשוויון ערך האדם והדמוקרטיה. אטפח את האחווה בין התושבים וכן את הגליל הכחול והירוק שלנו. אני מתחייב כי אהיה ראש מועצה ישר, אפעל כשליח ציבור, אמנע משחיתות ושררה. אפעל להוצאת התושבים מהפקק, להסדרי תנועה דחופים בצמתים מסוכנים, לשיפור בתעסוקה. אשים דגש על ההון האנושי והידע האזורי בתחום החקלאות, המתכת, והפלסטיק. אגייס משאבים להעצמת תשתיות חינוכיות קיימות ופרויקטים חדשים. אתמוך בפלורליזם חינוכי וחינוך חווייתי. אחזק את הסולידריות ואפעל לפתרון בהסכמה של קבוצות מסוכסכות בישובים.

"אמנע ממינויים פוליטיים באופן מוחלט. אצור פלטפורמה המאפשרת ליישובים ולתושבים להתמודד עם איומים הפוגעים באיכות החיים והסביבה. אפעל להעדפה מתקנת לנשים, תוך שילובן בתפקידי ניהול בדרגים הבכירים. אציע מנגנון של העדפה מתקנת לישובים בהם אין מקורות עצמיים גבוהים ותקציב נמוך מארנונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות