fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחווה מרגשת של עובדי עיריית כרמיאל לאלדר: "זה פעם ראשונה שאין לי מילים"

אי אפשר היה לעצור את פרץ הדמעות של עובדי עיריית כרמיאל בפרידה המרגשת שנערכה היום (שני) לראש העירייה היוצא עדי אלדר.  זה היה יומו האחרון של אלדר בעיריית כרמיאל אחרי 37 שנים  בראשות העירייה.

בשונה מראשי ערים בצפון, אלדר בחר לפרוש בכבוד ולפנות את מקומו לדור הצעיר.  מחר (שלישי) ייכנס לתפקידו ראש העירייה החדש משה קונינסקי.  כשאחת העובדות אמרה: "הוא עוד יחזור", השיב אלדר: "הפרק הזה תם בחיי".

עובדי עיריית כרמיאל חיכו לאלדר במחיאות כפיים סוערות כשירד במדרגות, אלדר התרגש מאד מהמעמד ואמר: "זה פעם ראשונה שאין לי מילים, אני באמת זכיתי לכאלה חברים וקשה לי מאד לדבר.  זה היה פרק מקסים בחיי שהתחלק לתקופות: מהצבא, לנח"ל בכפר הירוק ובקיבוץ על גבול הצפון ואחר כך לכרמיאל. העירייה הלכה וצמחה, היינו מאד קטנים, והיום אנחנו ציבור רחב שמשרת את התושבים לתפארת העיר ולתפארת המדינה. אין הרבה רשויות כמונו עם אנשים כל כך טובים, לא סתם אמרתי אימרה: 'שכל אחד הוא שביל בתחומו'. לא אחד מנהל את העיר, אלא כולכם. במעמד הזה אני מאחל שמי שנבחר יצליח ויתפתח. העיר שלנו עומדת לפני פיתוח רציני להכפיל את האוכלוסייה, זו המשימה להגיע  ל-100 אלף תושבים. תודה אני אוהב אתכם".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות