fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחאה בכביש הדמים

הפגנה למען שיפור 781
צילום משפחת אלבאום

עשרות תושבים הפגינו בשבוע שעבר בסמוך ליישוב מורשת בקריאה לטפל בכביש 781, העובר מצומת מורשת לכיוון קרית אתא. מדובר בכביש שבו נוסעים מדי יום אלפי כלי רכב מכיוון כרמיאל, יישובי משגב, סחנין עראבה וישובים נוספים באזור.

עשרות המפגינים יצאו אל הצומת, כשהם מוחים על מצב התשתיות הרעוע של הכביש, דבר הגורם לתאונות דרכים רבות המתרחשות בו. לטענת המפגינים, הכביש מהווה סכנת חיים, בין היתר משום שאין בו גדרות הפרדה, הוא משובש ואין בו מספיק תמרורים.

הפגנה למען שיפור 781
צילום משפחת אלבאום

בין המפגינים היו גם בני משפחתו של אופיר אלון (אלבאום) מהיישוב קורנית, שנהרג במקום בתאונה חזיתית לפני כשנה. "מצבו של הכביש גרוע", אמרה אמו של אלון, גילה אלבאום, "הכביש גובה חיים לעיתים תכופות, הוא מלא בבורות ובמהמורות, חסרים שוליים תקניים, ברובו אין גדר הפרדה ולאורכו כניסות ויציאות רבות שאינן מוסדרות ואינן חוקיות. האכיפה לאורך הכביש דלה וחסרה".

ההפגנה אורגנה על ידי רענן שמואלי ממצפה אביב, בסיוע עמותת אור ירוק ומשפחתו של אלון. גם ראש המועצה האזורית משגב  רון שני, השתתף.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות