fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוצקין בגמר אחרי סוויפ 0:2 על עכו. תפגוש את נתניה

מכבי קרית מוצקין עלתה אמש (מוצ"ש) לגמר פלייאוף הליגה הארצית אחרי שניצחה 63:78 את הפועל עכו במשחק השני ו-0:2 בסדרת חצי הגמר. מוצקין תפגוש בגמר את את אליצור נתניה לסדרת משחקים של הטוב משלושה.

עזמי אבו-אחמד מול רותם ברזילי
עזמי אבו-אחמד מול רותם ברזילי

עכו אירחה את המשחק השני, כשהיא חייבת ניצחון כדי להשוות את הסדרה ל-1:1 ולכפות משחק שלישי. הפתיחה דווקא הייתה שייכת לאורחים ששלטו בקצב המשחק ורצו ליתרון 10:23 בסים הרבע הראשון.

אסף רוטשטיין מול בר חג'בי
אסף רוטשטיין מול בר חג'בי

ברבע השני עכו הצליחה לשנות את המומנטום ולאט לאט נגסה בהפרש עד לשוויון 31:31 (דקה 17) אחרי 2 שלשות של רז מנשה. עכו לא השכילה לנצל את המומנטום ולהפוך את התוצאה ומוצקין ירדה להפסקה ביתרון 33:37.

הביא את השינוי. רז מנשה
הביא את השינוי. רז מנשה

מוצקין פתחה מצוין את המחצית השניה וחזרה להוביל דו ספרתי 37:49 (דקה 23). החבורה של המאמן יוסי בוכניק לא רצתה ללכת מוקדם לים והורידה ל-6 הפרש 52:46 אבל שוב מוצקין פתחה מבערים וסיימה את הרבע השלישי ביתרון 49:61.

חיזוק משמעותי למוצקין. ליאור שגב
חיזוק משמעותי למוצקין. ליאור שגב

ריצת 0:5 של עכו עם פתיחת הרבע רביעי שוב החזירה אותה למשחק וזה רק 54:61 למוצקין. עכו הצליחה להשאר במשחק אבל לא איימה על מוצקין שידעה לשמור על היתרון עד לסיום ולנצח 63:78.

שחקני מוצקין שמחים בסיום
שחקני מוצקין שמחים בסיום

קלעו למוצקין: בר חג'בי 18 נק', אלמוג ברק 15 נק', ליאור שגב 11 נק', ערן סודאי 10 נק', יבגני ליוטרין 8 נק', עידו קוז'יקרו 7 נק', יניב כהן 5 נק', רותם ברזילי וניר נצר 2 נק' כ"א.

קלעו לעכו: רז מנשה ועזמי אבו-אחמד 13 נק' כ"א, לירן שוורצוולד וקורי קאר 10 נק' כ"א, גיא יוסיפוביץ' 8 נק', אבי נניקשווילי 5 נק', בן פריינטה 3 נק', אסף רוטשטיין 1 נק'.

מאמן עכו יוסי בוכניק
מאמן עכו יוסי בוכניק

מאמן עכו יוסי בוכניק: "לא היה ספק מי הקבוצה היותר טובה ולמי מגיע לנצח. מהרגע הראשון קרית מוצקין היו יותר טובים הם השתלטו על המשחק ומגיע להם לעלות לגמר. אצלנו לא עבדו הרבה דברים כמו זריקות חופשיות שלא נכנסו והגנה ברבע הראשון שלא עבדה וספגנו 23 נקודות בסלים קלים מידי ולא היינו מספיק אגרסיביים. להבדיל מהם שהם חזרו במשחק הראשון נגדנו אנחנו לא ידענו לחזור. הייתה לנו עונה יוצאת מהכלל, כיף לאמן את הקבוצה הזאת וחבל שזה נגמר ככה בהדחה כואבת אבל צריך גם לדעת להפסיד בספורט".

מאמן מוצקין יוסי שוורץ: "הרגשה טובה. כיוונו לפלייאוף וזאת היתה המטרה הראשונה שלנו. אני מאד גאה בשחקנים שלי, הם השאירו הכל על המגרש. שיחקנו הגנה חזקה ומעולה, סגרנו להם את הקליעות ובצד השני תרגמנו את זה לנקודות. כולם הבינו שאנחנו באים למלחמה וכל הכבוד לעכו".

מאמן מוצקין יוסי שוורץ
מאמן מוצקין יוסי שוורץ

עידו קוז'יקרו: "אני לא נכנס לאופוריה, סך הכל עשינו מה שציפינו מעצמנו בתחילת העונה. צריך לתת קרדיט לעכו והם עשו לנו חיים מאד קשים. בסופו של דבר הקבוצה היותר טובה ניצחה. גמר לא יספק אותי אני רוצה מאד לעלות ליגה ובנו את הקבוצה הזאת כדי לעלות ליגה. אני חושב שיש לנו את היכולת לעשות את זה וזה לא יהיה קל מול נתניה".

רוצה לעלות ליגה. עידו קוז'יקרו
רוצה לעלות ליגה. עידו קוז'יקרו

קורי קאר: "בתחילת העונה אף אחד לא ציפה מאיתנו לעשות פלייאוף. עשינו הרבה שינויים במהלך העונה ולמרות שיש לנו סגל קצר באנו ונלחמנו. תענוג גדול עבורי לשחק בשביל עכו וזאת הפעם הראשונה שאני משחק במחוז צפון של הליגה הארצית. היתה לנו עונה מוצלחת ואנחנו מאד מרוצים, אבל במקביל מאד מאוכזבים כי הרגשנו שאנחנו יכולים להגיע לגמר, אבל זה כדורסל ואני גאה בחברים שלי".

שחקני עכו מודים לקהל בסיום המשחק
שחקני עכו מודים לקהל בסיום המשחק

צילומים: יניב לני

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות