fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועצת פרדס חנה תאחד את חשבונות הארנונה והמים

מי יישב בראש? בניין מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)
מי יישב בראש? בניין מועצת פרדס חנה כרכור (צילום: נירית שפאץ)

בימים אלו מקדמת מועצת פרדס חנה כרכור מהלך איחוד מערכת הגבייה של הרשות. במסגרת זו תאוחד מערכת גביית הארנונה יחד עם גביית חיובי המים ואגרת הביוב. תושבי פרדס חנה כרכור קיבלו  בחודש האחרון תלושי חיוב שונים לחשבון הארנונה והמים. במסגרת תהליך הייעול מקבלים התושבים החל משבוע זה, במרץ 2016, תלוש אחד ובו פירוט חיוב החשבון עבור הארנונה המים והביוב גם יחד. תושבים בעלי הוראות קבע עבור תשלומי הארנונה והמים יחויבו רק באמצעות הוראת הקבע של הארנונה, ואילו החיוב הנפרד בהוראת הקבע של חשבון המים יבוטל. לתושבים נשלחים בימים אלו מכתבים פרטניים שנועדו להסדיר את אופן התשלום הנוח להם, בהתאם להעדפתם האישית.

בחודש מאי האחרון עבר ניהול משק המים לידי הרשות המקומית, לאחר 17 שנים בהם נוהל על ידי חברת משאבי מים בע"מ. העברת משק המים לידי הרשות התאפשרה לאחר מאבקים משפטיים שהסתיימו בהסכמה משותפת בין הרשות לחברת משאבי מים ומתוקף פסק דין.

חשבון המים צילום: ארכיון
חשבון המים צילום: ארכיון

גזבר ומזכיר המועצה, רן גלר, מציין: "שנת 2016 היא השנה המלאה הראשונה בה תנהל המועצה את משק המים בישוב. במסגרת תקציב 2016 הקצתה הרשות כ-30 מיליון שקלים להשקעה במערכת המים הכוללת, חידוש התשתיות הוותיקות ושיפור השירות לתושבים. בתוך כך מגבשת המועצה תכנית אב רחבת היקף וארוכת טווח המציבה יעדים לשיפור השירות לתושב בתחום המים ותכנית ביצוע אשר תיושם בהתאם. מהלך זה הוא צעד נוסף של הרשות לייעול ושיפור השירות לתושב. איחוד המערכות מאפשר לתושבים לצמצם את מספר הוראות הקבע שברשותם ולקבל את כלל החיובים בתלוש אחד מפורט מסודר וברור. איחוד המערכות הוא תהליך מורכב עליו כאשר גורמי מקצוע רבים עמלים בחודשים האחרונים למען הצלחתו. אנו משוכנעים כי מהלך זה יתרום אף הוא לשיפור איכות חיי התושבים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות