fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מומו ניסטל התפטר מהפועל חדרה

לאחר שחגג את הניצחון הראשון של העונה בליגה הלאומית הפתיע הערב מאמן הפועל חדרה בהודעה על התפטרותו. ניסטל: "אני עוזב מסיבות אישיות. אשאר אוהד הפועל חדרה"
מומו ניסטל
מומו ניסטל (צילום: ארכיון)

דרמה גדולה הערב (מוצ"ש) בהפועל חדרה. המאמן מומו ניסטל הודיע על התפטרותו מהקבוצה. העיתוי של ניסטל מפתיע, יממה לאחר  הניצחון על הפועל עפולה בתוצאה 0:2 . זה הניצחון הראשון של חדרה בליגה הלאומית.

במועדון מסרו הערב: "מאמן הפועל חדרה מומו ניסטל הודיע הערב על התפטרותו. היו"ר אורן גולן קיבל את ההתפטרות והמועדון מודה למאמן על שנתיים וחצי נפלאות ומלאות הישגים".

ניסטל מסר לאתר בלינקר: "אני עוזב אך ורק מסיבות אישיות. אשאר אוהד הפועל חדרה ואם אוכל להגיע למשחקים, אז אשמח להיות כאן. כל מה שאומרים מסביב לא מעניין אותי".

מומו ניסטל. מה יגידו לו עוד שבועיים? (צילום: שלומי גבאי)
לא מתעסק ברכילות. ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

למרות ההצהרות הרשמיות של שני הצדדים, ההודעה של ניסטל לא הפתיעה אף אחד. גורמים במועדון סיפרו כי כבר זה זמן רב קיים עימות בין המאמן לבין יו"ר הקבוצה אורן גולן, ולמרות הניצחון על עפולה היו לא מעט ביקורות כלפי ניסטל.

הביקורת העיקרית הייתה כי ניסטל פנה פעמים רבות כלפי שחקנים בצורה לא נאותה.

בהנהלת המועדון זעמו על המאמן ואף הודיעו לו על ישיבה מיוחדת בתחילת השבוע. נודע כי ניסטל כעס כי למרות הניצחון הוא עדיין זוכה לביקורת. עוד נודע כי ניסטל ביקש לשוחח עם גולן בטלפון, אך האחרון  לא ענה.

קנה מקרר ופחי צבע לטובת הקבוצה. אורן גולן (צילום: שלומי גבאי)
סינן? גולן (צילום: שלומי גבאי)

ניסטל שלח הודעת טקסט לגולן והודיע כי בכוונתו לעזוב את הקבוצה. גורם בהנהלה אמר בנושא: "חבל. ניסטל קיבל את המושכות והובהר לו שהוא צריך להשתנות וכל עוד זה לא קרה, הפרידה הייתה קרובה מתמיד ללא כל קשר לתוצאות".

בסביבתו של ניסטל אמרו בתגובה: "מומו הוא זה שהביא את ההישג הגדול של חדרה בעשרים השנים האחרונות בזכות הדרך שלו וחבל שבהנהלה לא מבינים זאת. נראה אותם מסתדרים בלעדיו".

דני גולן
היורש? דני גולן (צילום: חג'אג' רחאל)

בחדרה כבר החלו בשיחות לגבי מחליף למאמן הנוכחי ובין המועמדים נמצאים מאמן הפועל חיפה בעבר דני גולן, מאמן מכבי שעריים אופיר חיים וגם שמו של מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר עלה,  אך האחרון הבהיר כי בשלב זה אינו מעוניין לאמן בליגה הלאומית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות