fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגדל העמק מובילה בנתוני גיוס נשים בצה"ל

מנתונים שפירסם צה"ל עולה כי מגדל העמק ממוקמת במקום השלישי בארץ בעלייה בשיעור של 8.4% לשירות משמעותי ותפקידי לחימה מקרב נשים המתגייסות
ברדה וחיילי העיר (צילום עצמי)
ברדה וחיילי העיר (צילום עצמי)

צה"ל פירסם את נתוני הגיוס הארציים ובתזמון נפלא ליום האישה הבינלאומי קיבלו במגדל העמק בסיפוק את הנתון על עלייה חדה בנתוני הגיוס לשירותי משמעותי ותפקידי לחימה בקרב נשים. ראש העיר מגדל העמק, אלי ברדה, הוזמן בין 30 ראשי רשויות מכל הארץ לכנס רשויות מצטיינות בגיוס חיילים לצה"ל בהשתתפות שר הביטחון, הרמטכ"ל וראש אכ"א.
לקראת הכנס שיתקיים בסוף החודש, ובו יוענקו תעודות הוקרה לרשויות המצטיינות, פירסם צה"ל את נתוני הגיוס מהם עולה כי העיר מגדל העמק עשתה קפיצה של 11 מקומות קדימה בדירוג הארצי לגיוס נשים המשלב שיעור גיוס, שיעור מיצוי לקצונה וגיוס משמעותי לצה"ל.

ברדה וחיילי העיר (צילום עצמי)
ברדה וחיילי העיר (צילום עצמי)

הקפיצה הגדולה לפיה 8.4% מכלל המתגייסות מהעיר בוחרות בתפקידי לחימה ושיעור משמעותי, מעמידה את מגדל העמק במקום שלישי בארץ בעלייה המשמעותית ביותר בדירוג מהמקום ה-37 השנה לעומת המקום ה-48 בשנה שעברה מבין כלל הרשויות במדינה. מבין רשויות הצפון ממוקמת מגדל העמק במקום 14 לנשים ובמקום ה-22 לגברים.
יש לציין כי לפני ארבע שנים הנחה ראש העיר אלי ברדה על הקמת מרכז הכנה לצה"ל תחת אגף הנוער שנותן מענה למלש"בים ומקצר את התהליך והקשר מול גורמי הצבא ומעודד לשירות משמעותי ותפקידי לחימה. ברדה הביע סיפוק רב מהנתונים ואמר: "במגדל העמק מעניקים תשומת לב רבה במערכתה החינוך על לימוד אהבת הארץ וחשיבות האזרחות הטובה כבר מגיל צעיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות