fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מבצע "יין ודבש" של מד"א לאיסוף חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולת

איסוף מצרכים למען הקהילה. צילום: דוברות מד"א
איסוף מצרכים למען הקהילה. צילום: דוברות מד"א

אלפי חבילות מזון נאספו ונארזו על מתנדבי מד"א עבור משפחות מעוטות יכולות לקראת ראש השנה והחגים. כמיטב המסורת, מתנדבי מד"א נרתמו גם השנה למבצע רחב היקף של איסוף חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולת. במסגרת מבצע האיסוף, המכונה "יין ודבש", אספו המתנדבים אלפי חבילות מזון.

איסוף מצרכים למען הקהילה. צילום: דוברות מד"א
איסוף מצרכים למען הקהילה. צילום: דוברות מד"א

בשבועות האחרונים מתנדבי מד"א התפרסו סמוך לרשתות השיווק ולמרכולים במבצע "יין ודבש" שבמסגרתו נאספו ונארזו אלפי חבילות מזון למשפחות מעוטות יכולת על מנת שאלו יוכלו לחגוג את ערב ראש השנה בשמחה. הציבור הרחב תרם מוצרי יסוד מאלו הנהוגים להיות מונחים על שולחן החג בראש השנה, בהם דבש, יין, מיץ ענבים, עוגות ועוגיות, שתיה קלה ועוד רבים.
מנכ"ל מד"א אלי בין, מסר: "מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל עוסק במשך כל השנה בפעילות הומניטרית למען הקהילה וזהו ערך עליון עבורנו. גם השנה מתנדבי מד"א בני נוער ובוגרים עשו את מירב המאמצים לקראת ראש השנה על מנת לסייע ולספק מצרכים לארוחת חג מלאה ומכובדת למשפחות מעוטות יכולת. חשוב לנו להגיע לכמה שיותר נזקקים על מנת לסייע. מדובר במשימה הומניטארית מהמעלה הראשונה שהמתנדבים הצליחו לעמוד בה בזכות האזרחים שברוחב ליבם נרתמו ותרמו מצרכים רבים. על כך אנו מודים להם ואני מאחל בשם עובדי ומתנדבי מד"א שנה טובה ומבורכת לכולם".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות