fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאיר כהן: "לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה בה הייתי"

שוערה הוותיק של צעיר כפר כנא, מאיר כהן, עלה לשחק נגד טבריה למרות דרמה משפחתית, לאחר שבתו נדרסה ליד בית ספרה ושכבה פצועה בבית החולים. "אנשים אמרו לי שאני משוגע שבכלל עליתי לשחק", הוא אומר
מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)f
מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)f

"לא מאחל לאף אחד להיות בסיטואציה בה הייתי ולעבור את מה שאני עברתי", אומר השוער הוותיק, מאיר כהן, שוער קבוצת צעירי כפר כנא, שעלה למשחק החוץ של קבוצתו נגד עירוני טבריה למרות דרמה משפחתית שעבר.
בתו של השוער, גילי כהן, בת 12, שרק לאחרונה חגגה בת מצווה, נפצעה ביום חמישי בסיום יום הלימודים. רכב שנהג בפראות פגע בה במעבר החצייה. גילי הובהלה לבית חולים העמק, שם אושפזה עם מכות יבשות בכל גופה ושבר בכתף.

מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)
מאיר כהן (צילום חגאג רחאל)

"זה לא פשוט, זו הילדה שלך, אתה נקרע מבפנים כי אתה לא יכול לעזור לה. הרבה אנשים אמרו לי שאני משוגע שבכלל עליתי לשחק, לא אשקר ואודה כי המחשבה הזו עברה גם בראשי, אבל מהר מאוד שללתי אותה. אני מקצוען, כך הייתי כל חיי, אמרתי שאגיע למשחק, אעשה את הכי טוב למען הקבוצה שלי, אתנתק ל- 90 דקות מהסיפור הזה וזה מה שבדיוק עשיתי".
על כר הדשא גילה מאיר כהן יכולת טובה, אפילו עצר פנדל מרגלי עידן וייצמן, אבל זה לא עזר לקבוצה שלו וצעירי כפר כנא הפסידו 0-3.
בסיום המשחק טס מאיר כהן חזרה לבית החולים בעפולה, כדי להיות קרוב לילדה שלו. "לא מאחל גם לשונאים שלי להיות בסיטואציה הזו", אמר כהן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות