fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפני מעלות: הפועל עכו ניצחה 70:76 את הפועל נשר

רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)
רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)

הפועל עכו מצמרת הליגה הארצית, ניצחה הערב (ראשון) באולמה הקטן והביתי 70:76 את האחרונה בטבלה הפועל נשר, שעדיין ללא ניצחון העונה והגיעה כדי להשיג ניצחון בכורה בכל מחיר.

עכו לחצה את נשר מהשניה הראשונה והקשתה עליה מאד לייצר נקודות קלות ולהרבות בזריקות מחוץ לקשת. רז מנשה הבלתי נגמר ניער מעליו פעם אחר פעם את השמירה ויחד עם עזמי אבו אחמד, שכרגע מסומן להפתעת העונה, עזרו לעכו לפתוח יתרון דו ספרתי ולרדת לחדר ההלבשה ביתרון 27:41.

רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)
רז מנשה בין שני שחקני נשר (צילום: יניב לני)

במחצית השניה התפתח משחק שונה לגמריי. נשר שכבר לא היה לה מה להפסיד הצליחה עם הרבה לחימה למחוק את הפיגור ושתי דקות לסיום כמעט והצליחה לחולל מהפך וליטול את ההובלה. שלא כמו בהפסד לעמק חפר בשבוע שעבר בדקה האחרונה, הפעם שחקני עכו ידעו לצאת מהתסבוכת ולרשום ניצחון 70:76.

קלעו לעכו: רז מנשה 20 ועזמי אבו אחמד 20 נק' כ"א, גיא יוסיפוביץ' 10 נק', קורי קאר 8 ורום זרובצ'יק 8 נק' כ"א, אסף רוטשטיין 5 וגיא גרינשטיין 5 נק' כ"א.

ביום ראשון 27.11 עכו תפגוש באגם מונפורט את הפועל מעלות למשחק צמרת מסקרן במיוחד. לירן שוורצולד ואדהם חשאן פצועים בעכו וצפויים להיעדר מהמשחק.

ניהול משחק מצוין של הרכז הותיק. אסף רוטשטיין (צילום: יניב לני)
ניהול משחק מצוין של הרכז הותיק. אסף רוטשטיין (צילום: יניב לני)

המנהל המקצועי אילן פרומן: "הולך להיות משחק מאד חשוב וקריטי. שתי קבוצות שרוצות להיות למעלה ולהאבק על העלייה. אני לוקח את זה ממש כמו דרבי. ננסה להטריף את החבר'ה ולהכניס אותם לאנרגיות לנצח את המשחק. יהיה מאד קשה. מעלות קבוצה חזקה מאד ואני מקווה שיהיה בסדר".

יו"ר מעלות איריס וקנין: "בגלל מבנה הליגה האי זוגי היה לנו שבוע אקסטרה להתכונן למשחק נגד עכו ובאמת עבדנו קשה מאד. המשחק הזה יכול להיות נקודת ציון דרך עבור שתי הקבוצות ואני צופה שיהיה משחק ברמה גבוהה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות