fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לפחות עד מחר: הפועל חדרה במקום הראשון

אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

הרבה עצבים נרשמו במגרש בגלבוע בין המארחת אסי גלבוע לבין הפועל חדרה שתוקעת יתד במקום השני בטבלה. שתי הקבוצות היו צריכות את הניצחון כמו אוויר לנשימה, כל אחת מהסיבה שלה. גלבוע, שמסובכת בתחתית, וחדרה שחיפשה לחזור למקום הראשון.

שתי הקבוצות היו שותפות לאחד המשחקים הכי חלשים שנצפו בליגה א' בשנים האחרונות. שחקני אסי גלבוע הפגינו חוסר תיאום בחלק האחורי ומנגד שחקני חדרה פשוט שיחקו רע. מאמן חדרה מומו ניסטל נעדר מהמשחק לאחר שאושפז בבית החולים לאחר שחש ברע, ושחקניו לא הצליחו לפתח את סגנון המשחק הרגיל שלהם. למרות חזרתו של ויטלי גנון, החלק הקדמי לא סיכן במיוחד את שערו של יקיר בן הרוש.

לאחר פתיחה מנומנמת, חדרה הצליחה להגיע למצב ראשון בדקה ה-22 כאשר אסי גומה סיבב כדור מאגף שמאל אל תוך השער של יקיר בן הרוש, אדיר דיין עמד במקום הנכון כדי להרחיק ולמנוע שער ודאי. בדקה ה-29 אסי גלבוע הגיעה למצב הראשון שלה. כדור קרן נהדר הוגבה לרחבת חדרה, אביב כהן עשה תנועה נהדרת, אך במקום לנגוח בחר לבעוט בכדור ופספס מצב טוב. 0:0 בהפסקה

אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

.

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר ליכולת החלשה מהחלק הראשון של המשחק. בדקה ה-54 אסי גומה קיבל כדור על קו ה-16, כשהוא עם הגב הוריד לאמיר טמניו שהגיע עם הפנים ובעט כדור שפספס את המסגרת בסנטימטרים ספורים. בדקה ה-64 טעות של פיליפ וולוקובסקי אפשרה לאסי גומה להשתלט על כדור באזור המסוכן, החלוץ בעט כדור מ-22 מטרים שחלף מעל המשקוף. דקה חלפה לה וחדרה זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים. כדור הוגבה מהאגף לרחבה, מנשה זלקה בעט מהאוויר, הכדור שלו נבלם וחזר שוב לרגליו, בניסיון השני בעט כדור נוסף שנעצר בידו של בני סימן טוב, יוגב כהנא היה קרוב וזה פסק על פנדל וכרטיס צהוב שני לבלם שסיים את חלקו במשחק. אלירן חודדה בעט וכבש את הראשון שלו במדי חדרה0:1.

אסי גומה בפוזה אופיינית. שער שני העונה (צילום: שלומי גבאי)
אסי גומה (צילום: שלומי גבאי)

עם כיבוש שער היתרון המשחק החל להתחמם ובדקה ה-72 חדרה ספגה כרטיס אדום. מנשה זלקה, בחוסר אחריות מוחלט, ניגש ממרכז המגרש כאשר המשחק הופסק, ניגש לבלם גלבוע פיליפ וולוקובסקי שנפל כאילו נגחו בו, השופט כהנא "קנה" את ההצגה והרחיק את הקשר. בדקה ה-76 חדרה הצליחה להכפיל את היתרון בזכות הרכות הבלתי נסבלת של שחקני אסי גלבוע, סלים עמאש פרץ מאגף ימין, חדר לרחבה, נבלם בניסיון הראשון אך בניסיון השני הצליח להשתלט ולשלוח כדור לפינה הקרובה, 0:2. השער השלישי הגיע לקראת סיום המשחק במהלך כדורגל נפלא שהסתיים עם בעיטה נהדרת של אסי גומה.

בסיום 0:3 חשוב מאוד לחדרה שבזכותו העפילה למקום הראשון על חשבונה של איכסל שתשחק מחר (שני). ביום שישי חדרה תארח את עירוני טבריה מתחתית הטבלה.

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
תרגיש טוב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות