fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת העל בכדורעף נשים תיפתח מחר

קבוצת הנשים בכדורעף של עירוני קרית אתא תחל את העונה החדשה כבר מחר (חמישי) במשחק חוץ נגד הפועל כפר סבא. המשחק ישודר בערוץ הספורט ולפיכך הוא הוקדם ביממה.

קיץ לא פשוט עבר על הקבוצה מקרית אתא. ההנהלה, ביחד עם הצוות המקצועי, החלו להתארגן לקראת העונה מוקדם מאוד, כפי שהיה בעונה שעברה, אך חלק מהתכוניות השתבשו. המטרה הראשונה הייתה לבסס את הקבוצה על הסגל של העונה שעברה, למעט שתי הזרות מרינה פיליפנקו ומריאנה נוסובה, שאכזבו ולא היו בתוכניות. לעומתן הזרה השלישית: אולגה ארגרדט הייתה שחקנית הציר המרכזית, לאור יכולתה המצוינת בעונה שעברה. למזלה של הקבוצה ארגרדט עצמה הביע את רצונה להמשיך ועד מהרה סגרו הצדדים על הסכם. בינתיים חתמה הקבוצה עם שתי זרות חדשות – מוסרת: נסטיה סלינה, וקבלנית: קינגה קאספרזק. אלא שלקראת פתיחת האימונים, ממש בדקה ה-90, ארגרדט הודיעה כי לא תשחק בקבוצה בשל רצונה להרחיב את המשפחה. זו הייתה הפרת חוזה בוטה והנהלת הקבוצה זעמה ובצדק, אבל מיד החלה ההנהלה עם המאמן ישראל אשר לבדוק אפשרויות אחרות.

af01
קיץ קשה עבר על שניהם. מימין: היו"ר יעקב טאוב וישראל אשר

זרה שלישית – חתול בשק

בסופו של דבר הוחלט להביא זרה שלישית בעמדה שונה – חוסמת אמצע: לנה פארקומנקו. זו הגיעה לארץ לפני כחודש וכבר אחרי שבועיים נפצעה בברך. בקבוצה עלה חשד כי היא הגיעה פצועה. פארקומנקו שוחררה וכעת מחפשת ההנהלה זרה אחרת במקומה.

בנוסף לצרות הללו היו קשיים נוספים בתקופת ההכנה, שכן שלוש שחקניות בכירות, נטליה קרוק, סופי סטריקוב וליבי חיים יצאו עם הנבחרת לטורניר מוקדמות אליפות אירופה והן נעדרו מאימוני הקבוצה קרוב לשלושה שבועות.

במהלך הקיץ צורפו לקבוצה סופי סטריקוב ואורן עובדיה. עזבו: אלה סעדה שיצאה ללמוד ולשחק במכללה בארצות הברית, ענבר וינרסקי שמתגוררת במרכז הארץ ומתקשה להגיע לאזור והליברו זוהר שושן שעברה לחדרה.

af02
רוצות דאבל. עירוני קרית אתא

בתקופת ההכנה קיימה הקבוצה שני משחקי אימון נגד הפועל עמק חפר/חדרה. הראשון התקיים בטורניר על שמו של פרופסור אבי פייגנבאום והסתיים בניצחון חלק 0:3. המשחק השני התקיים בשבוע שעבר בחדרה שהסתיים בניצחון 1:3, כשנסטיה קוגן שיחקה באמצע, במקום הזרה ששוחררה.

בסוף השבוע הזה תשתתף הקבוצה במחנה אימונים בקיבוץ ניר דוד כהכנה מרוכזת ומתוגברת. במהלך המחנה צפוי משחק אימון נוסף נגד רעננה.

המאמן ישראל אשר נשמע מרוצה ביחס לתקופת ההכנה שהשתבשה לחלוטין: "יש לציין לשבח את רצינות השחקניות והשקעתן באימונים והחיבור המדהים שנוצר בין השחקניות בפרק זמן קצר כל כך".

סגל הקבוצה כולל את: הקפטנית ליבי חיים, נטשה (נטליה) קרוק, אורן עובדיה, ליאור קרני, נסטיה קוגן, קינגה קאספרזק, נסטיה סלינה, דנה משיח, סופי סטריקוב ועדן סונגו. מאמן: ישראל אשר, עוזר מאמן: שלמה צפריר, מנהל: יאיר עצמוני, יו"ר העמותה: יעקב טאוב.

כאמור מחר תצא הקבוצה לדרך במטרה להתקדם בליגה עוד מקום אחד, משמע להביא הביתה את צלחת האליפות, וכמועדון הכי מעוטר בארץ בכדורעף הנשים יש רצון לזכות גם בגביע המדינה. זו הולכת להיות משימה קשה במיוחד, שכן גם הפועל כפר סבא וגם הדאבליסטית מכבי חיפה הן קבוצות חזקות מאוד.

צילומים: איסר רביץ

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות