fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ליגת האלופות: עירוני נהריה הפסידה 73:67 למונאקו הצרפתית

עירוני נהריה הפסידה אתמול (שלישי) בעין שרה 73:67 למוליכת הבית מונאקו הצרפתית ובכך סיכוייה להפעיל לשלב הבא בליגת האלופות ירדו משמעותית. נהריה לא היתה רחוק מלהפתיע, כשארבע וחצי דקות לסיום הובילה 59:63. סדרה של קבלת החלטות לא טובות בהתקפה גרמו לה לאבד את היתרון ומונאקו קפצה על ההזמנות וניצחה לבסוף.

כעת, נהריה תהיה חייבת לנצח את שלושת המשחקים שנותרו לה במפעל נגד הליוס סאנס (10.1 בחוץ), באקן ברס (17.1 בבית) ופרנקפורט סקייליינרס (25.1 בחוץ), כדי לשפר את מאזנה ולנסות להפעיל לשלב הבא מהמקום החמישי, כשרק ארבע הקבוצות עם המאזן הטוב ביותר ימשיכו הלאה.

image1
צילום: fiba champions league

מתחילת המשחק הצרפתים כפו על נהריה משחק איטי, אבל נהריה היתה סבלנית וסיימה את הרבע הראשון בפיגור 16:13. מונאקו היא קבוצת ההגנה הטובה בבית וברבע השני נהריה התקשתה למצוא את הסל ומונאקו עלתה ליתרון דו ספרתי 17:28 (דקה 15). עד לסיום המחצית נהריה המשיכה לרדוף אחריה ושלשה של יהונתן שולדבאנד ועוד 2 נק' של ניק פאוסט הורידו אותה לחדר הלבשה בפיגור 36:29.

דארווין קיצן צילום fiba champions league
צילום: fiba champions league

במחצית השניה נהריה הצליחה סוף-סוף לפרוץ את המחסום הצרפתי. יינסי גייטס שאחרי 20 דק' הגיע למשחק ביחד עם שולדבראנד התחילו את הקאמבק הנהרייני ובסיום הרבע השלישי זה רק 54:56 למונאקו.

יינסי גייטס fiba champions league
צילום: fiba champions league

עם פתיחת הרבע הרביעי גייטס קבע שוויון 56:56 ומכאן נהריה נטלה את ההובלה ועלתה ליתרון 56:61 (דקה 33). דווקא בשיא המומנטום שלה, ניב ברקוביץ' שחזר לקבל קרדיט מהמאמן אריק אלפסי יצא בחמש עבירות וכאן נהריה נעצרה. פאוסט עוד העלה את נהריה ליתרון 59:63 – 4 וחצי דקות לסיום, אבל הצרפתים ניצלו קבלת החלטות לא טובות של נהריה בהתקפה נטלו את ההובלה ובסיום ניצחו 67:73.

קלעו לנהריה: יינסי גייטס 19, ניק פאוסט 12, יהונתן שולדבראנד וגילברט בראון 10 כ"א, דארווין קיצ'ן 5 (15 כ"ח, 6 אס'), טיירון נאש וערן אסנטי 4 כ"א, סטו דאגלאס 3.

image
צילום: fiba champions league

ניק פאוסט: "במחצית השניה שיחקנו יותר טוב בהגנה והעלנו את רמת האינטנסיביות שלנו. סגרנו להם את קווי המסירה וניסינו לצאת מהר קדימה כשהכדור היה אצלנו. לקראת הסוף לא הצלחנו להוציא לפועל בהתקפה וזה עלה לנו בנקודות קלות של מונאקו. המשחק היה שלנו והוא חמק מאיתנו. אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים צמודים. כל הכבוד למונאקו".

אריק אלפסי צילום fiba champions league
צילום: fiba champions league

אריק אלפסי: "אני חושב שזה העתק מדויק למשחק שהיה לנו בחוץ במונאקו, גם שם שיחקנו טוב והובלנו. את המשחק הזה הפסדנו בהתקפה. אני מאד גאה בשחקנים שלי, הם נתנו משחק טוב מול קבוצה ברמה גבוהה. למרות ההפסד, אני חושב שהיו לנו הרבה דקות טובות ואותן נצטרך לקחת להמשך".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות