fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לא עוצרת באדום: 64:77 מדהים לעירוני נהריה על הפועל ירושלים

סקוטי הופסון (צילום: מנהלת הליגה)

העונה המטורפת של עירוני נהריה נמשכה גם אתמול (שני), כשבתצוגת תכלית מול עין שרה מלא עד אפס מקום, היא ניצחה 64:77 את הפועל ירושלים ועלתה ליתרון 0:2 בסדרת רבע הגמר וכעת היא רחוקה ניצחון אחד מהפיינל פור.

כשהיא מחזיקה בתואר הקבוצה שעשתה את הקאמבק הכי גדול בתולדות הפלייאוף של ליגת העל, נהריה אירחה את ירושלים, כשהיא מובילה 0:1 בסדרה אחרי שגנבה את הביתיות.

מאמן נהריה אריק אלפסי ידע שניצחון בעין שרה יגרום למד הלחץ של ירושלמים לעלת גבוה וייצור הזדמנות בלתי חוזרת לעשות את הבלתי יאומן ולהעיף את הטוענת לתואר כבר ברבע הגמר.

הקהל הסגול (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הקהל הסגול (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה פתחה מצוין את המשחק, הכתיבה את הקצב והיתה אגרסיבית. יתרון 0:4 מהיר שלה לא הבהיל את הירושלמים שנכנסו לאט למשחק ועלו ליתרון 8:11 (דקה 5). אלפסי העלה מהספסל את נסטרנקו ופאוסט והשינוי לא איחר לבוא כשנהריה השתלטה שוב על המשחק וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 20:23.

סקוטי הופסון עולה לאוויר ושוכח לרדת

פתיחת הרבע השני היתה יותר שקולה ושתי הקבוצות שיחקו זהיר ואגרסיבי בהגנה. נהריה לא פחדה והיתה הראשונה להסתער קדימה והצליחה לעלות ליתרון 25:33 (דקה 16). ירושלים חזרה מפסק זמן והצליחה לחזור למשחק ולעלות ליתרון 35:36 בסיום המחצית הראשונה.

טיירון נאש בדרך לעוד 2 נק' קלות (צילום: אדריאן הרבשטיין)
טיירון נאש בדרך לעוד 2 נק' קלות (צילום: אדריאן הרבשטיין)

שתי הקבוצות פתחו מצוין את המחצית השניה, אבל לנהריה נמאס להיות בשוויון וריצת 0:7 העלתה אותה ליתרון 42:49 (דקה 25). ירושלים ניסתה בכל כוחה להשאר במשחק, אבל נהריה ידעה לשמור על ריכוז ולסיים את הרבע השלישי ביתרון 50:56.

הילד ענק. הופסון (צילום: מנהלת הליגה)
הילד ענק. הופסון (צילום: מנהלת הליגה)

ניב ברקוביץ׳ עם שלשה העלה את נהריה ליתרון 50:59 בפתיחת הרבע הרביעי. פסק זמן של ירושלים לא עזר וארבע נקודות מהירות של נהריה קבעו יתרון 53:65 (דקה 34). ירושלים הזעיקה פסק זמן נוסף, אבל גם הוא לא עצר את נהריה שעלתה ליתרון שיא של 19 נק׳ הפרש 55:74 (דקה 37) ומכאן לירושלים כבר היה קשה לחזור ונהריה שייטה כל הדרך לניצחון 64:77.

חוגגים יתרון שיא (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חוגגים יתרון שיא (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לנהריה: יהונתן שולדבראנד 16 נק', טיירון נאש 14 נק' (8 כ"ח), סקוטי הופסון 13 נק' (8 כ"ח), ניב ברקוביץ' וניק פאוסט 11 נק' כ״א, דרווין קיצ'ן 7 נק', סטו דאגלאס 3 נק', איגור נסטרנקו 2 נק'.

יהונתן שולדבראנד: ״המשחק הראשון היה משחק מפתח. כיף לשחק פה עם החבר׳ה, מול כל הקהל שהגיע היום, זה בהחלט עזר לנו, אבל אנחנו צריכים להרגע, זה עדיין לא נגמר, הדרך עוד ארוכה. יהיה משחק קשה מאד בירושלים, יש להם המון כלים, אבל זה מי שרוצה יותר בסופו של דבר״.

אריק אלפסי: ״שמרנו יוצא מן הכלל ואגרסיבי. זה ניצחון של כולם, של כל המערכת. זה עדיין לא נגמר. ירושלים חזקה ועמוקה מאד אבל מה שהביא אותנו לסיטואציה הזאת זה שאנחנו קבוצה ואנחנו ביחד וצריכים להמשיך ככה״.

אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אין מאושר ממנו. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות