fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"לא נתבאס גם ממקום שני"

הנה זה חוזר. עונת המשחקים 2016/2017 צפויה לצאת בסוף השבוע לדרך כאשר הפועל חדרה/אולגה תארח בביתה את הפועל הרצליה (שישי, מגרש הפועל). לאחר הצלחה גדולה ומפתיעה בשנה שעברה, כאשר חדרה סיימה את העונה הסדירה במקום השני והפסידה רק בגמר המחוזות לכפר קאסם בפנדלים, העונה רוצים בחדרה להתקדם צעד נוסף ולעלות ליגה מהמקום הראשון. ראשי המועדון עבדו קשה במהלך הקיץ ולדבריהם הקבוצה ראויה ומוכנה בכדי לעמוד העונה במשימה.

באו/עזבו

הפועל חדרה לא עברה שינוי מהותי בסגל הקבוצה וכפי שרצו ראשי המועדון, היאתמשיך להתבסס על סגל מהעונה שעברה עם שיפור משמעותי בעיקר בחלק הקדמי.

חדרה נפרדה במהלך הקיץ מהשוער המחליף מייק בעדאש, הבלמים לי אגמי ואבי צבאג, הקשרים אילון אלימלך, שרון דוידוב, משה מטוקו והחלוצים יוני שגיב, מאור ג'נח ובן נחמני.

מהצד השני הקבוצה צירפה לשורותיה את השוער יניב טבנצ'יק שעלה בעונה האחרונה עם עירוני ג'ת לליגה ב', הבלם משה כחלון חזר מבאקה אל גרבייה והמגן אדיר דנין מהפועל מגדל העמק חוזר אף הוא לקדנציה נוספת במועדון. הקשרים סלים עמאש מבאקה אל גרביה, דודי הלל מהפועל הוד השרון, אליאס זאנה שחוזר מהפועל מג'דל כרום. בנוסף הצטרפו החלוצים ויטלי גנון מבית"ר כפר סבא וארז שמואלי מהפועל בקעת הירדן. בחדרה סיפרו כי זה הסגל שיתחיל את העונה ורק במהלך חודש ינואר יבוצעו השינויים המתאימים.

img_2359
צילום: שלומי גבאי

שחקן המפתח

לאחר עונה מעולה בשנה שעברה, אין ספק כי גם העונה אסי גומה יהיה אחד השחקנים החשובים של חדרה. גומה יצטרך לחזור לפחות על מספרים מהשנה שעברה אם חדרה תרצה להתברג בחלק העליון של הטבלה. אם חדרה רוצה להגיע ולהילחם על המקום הראשון, היא תצטרך שחקנים נוספים בחלק הקדמי, משמע ארז שמואלי, ויטלי גנון וגם סלים עמאש יצטרכו לתת מספרים כראוי לקבוצה שרוצה לעלות ליגה. תקוות רבות נתלות בעמאש, שהיה ההחתמה הראשונה של חדרה וראשי הקבוצה צופים כי הוא יהיה ההבדל המשמעותי בין חדרה בליגה א' לחדרה בליגה הלאומית.

יפרוץ

אחד משחקני הרכש של חדרה העונה הוא החלוץ ארז שמואלי. שמואלי בן ה~21 גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא וכבר ארבע שנים נחשב לכישרון שאמור להתפרץ. לאחר עונה טובה בשנה שעברה במדי הפועל בקעת הירדן חתם החלוץ בתחילת הקיץ בהפועל עפולה מהליגה הלאומית. לאחר חודש אימונים תחת אייל לחמן ולאחר שלא קיבל הזדמנויות רבות, החליט שמואלי לחזור לליגה א' בכדי להוביל את חדרה לליגה השנייה. אם חדרה תהיה שם, לשמואלי יהיה חלק מרכזי בזה.

img_2409
צילום: שלומי גבאי

דבר היושב ראש

בקיץ שעבר עבר הכדורגל החדרתי מהפכה גדולה כאשר ראש העירייה צביקה גנדלמן החליט כי הוא לוקח את הכדורגל לידיים וביצע איחוד היסטורי בין הפועל חדרה לבין מועדון ספורט גבעת אולגה. גנדלמן גם בנה קבוצת ניהול ומינה את אורן גולן ליושב ראש הקבוצה. כבר אז הציב ראש עיריית חדרה מטרה ברורה בפני ראשי הקבוצה: בעונה הראשונה לייצב את הקבוצה ולהכין אותה למאבקי העלייה כבר בשנה השנייה. העונה הראשונה נרשמה כהצלחה ענקית כאשר הקבוצה נבנתה נהדר וגם סיימה במקום השני וכעת העיניים לכיוון העונה השנייה. רגע לפני פתיחת העונה מספר גולן על תחושותיו ובעיקר על רצונו לחגוג בקיץ הקרוב חזרה היסטוריתשל הפועל חדרה לליגה הלאומית.

איך נראית הקבוצה ערב פתיחת העונה?
"אני חושב שהתחזקנו ברמת השחקנים וגם בצוות האימון. יש לנו קבוצה הרבה יותר טובה ומגוונת לעומת השנה שעברה. עבדנו על הבעיות מהעונה האחרונה וחיזקנו את עצמנו במקומות הנכונים".

המטרה היא אך ורק עלייה?
"אם אתה לוקח קבוצות כמו מכבי חיפה ומכבי תל אביב שהשקיעו מיליונים בשנה שעברה ולא לקחו אליפות אז אני לא אדבר על כישלון. עדיין לא ראיתי את כל הקבוצות העונה, אבל אני בטוח שיש לנו את הקבוצה הטובה ביותר. אהיה מאוד מאוכזב אם לא נסיים באחת משני המקומות הראשונים. המטרה היא להילחם על המקום הראשון, אבל לא אתבאס אם נעלה מהמקום השני".

img_2401
צילום: שלומי גבאי

הקהל כעס ונרגע

אוהדי הפועל חדרה זעמו על ההחלטה למכור העונה כרטיסים למשחקי הקבוצה ולא לאפשר כניסה חינם. ראשי המועדון הוציאו למכירה מנויים בסכום של 350 שקלים ומעבר לזה קבעו כי כרטיס כניסה למבוגר יעלה 30 שקלים ואילו כרטיס לילד יעלה 20 שקלים.

נציגי הקהל החדרתי הביעו את כעסם על כך שבמשך השנים האחרונות, הכניסה הייתה בחינם וכעת דווקא לאחר שרוב התקציב מגיע מכספי משלם המיסים, ההנהלה החליטה לשנות את המדיניות.

אחד האוהדים הגיב ואמר: "בושה וחרפה. הפועל חדרה פעלה בצורה מוזרה ואף חסרת כל רגישות לקהל. הקהל שלנו הוא לא גדול, אבל איכותי. כל האוהדים מגיעים כאן מהלב, אבל לא לכולם יש את האמצעים לקנות את הכרטיסים או המנויים. גם ככה הנהלה לא תעשה קופה על הכניסות שלנו, אז למה? אנשי העמותה צריכים לזכור שהקבוצה היא לא שלהם ולא של העירייה אלא של הקהל".

היו"ר אורן גולן אמר: "יישרנו את ההדורים מול הגרעין הקשה של הקהל כאשר הסברנו להם שהילדים ייכנסו בחינם. כל הקבוצות בליגה לוקחות כניסה יותר מאיתנו. כדי שהאוהדים ייהנו מקבוצה איכותית שתרוץ בצמרת הגבוהה, היינו צריכים לגבות את התקציב שלנו שחלקו מגיע ממכירת מנויים וכרטיסים".

img_2389
צילום: שלומי גבאי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות