fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"בישראל, קראו לי "'זונה אקדמאית'"

ג'ודי כהן, סקסולוגית| צילום: דורון גולן
ג'ודי כהן, סקסולוגית| צילום: דורון גולן

בין חדר הכושר לבריכה ולשיעורי פילאטיס, ג'ודי כהן, בת 73, מקרית חיים, ממשיכה לעסוק במה שעשתה כל חייה ונחשב כחריג בנוף הישראלי כשהגיעה אליו, כהן היא מטפלת מינית שגם היום עדיין מנסה ללמד את הציבור לשפר את החיים. "זה התחיל כשהייתי נערה והגוף שלי עבר שינויים" היא משחזרת "לאבא שלי הייתה רשת של בתי חולים פרטיים בלוס אנג'לס ושאלתי את הרופאים על השינויים שעוברים על הגוף שלי אבל הם לא ידעו להסביר לי והרגישו לא נוח ואז ידעתי שיום אחד אמצע את התשובות ואלמד את האנשים".

כהן הגיעה לקרית חיים באמצע שנות השישים וחזרה לארצות הברית ללמוד יעוץ מיני וכשחזרה מתוך ציונות, ב-1970, התחילה להפיץ את ידיעותיה בחוגי בית והרצאות ברוחבי הקריות. "לא התקבלתי יפה בישראל, קראו לי "זונה אקדמאית", אנשים חשדו בי איך יכול להיות שאשה מדברת על מין בצורה חופשית, שילמתי על זה מחיר אישי כבד", היא מספרת כיום החברה הישראלית פתוחה יותר לשמוע על סקס ולפתור בעיות".

 

ג'ודי כהן, סקסולוגית (צילום: דורון גולן)
ג'ודי כהן, סקסולוגית (צילום: דורון גולן)

במהלך השנים והודות גם להופעתה העולמית של הסקסולוגית ד"ר רות וסטהיימר, הצליחה כהן להתפרסם ולהופיע בכל כלי התקשורת, לתת הרצאות ולהפעיל את הקליניקה בביתה העמוס רהיטים עתיקים. "אני מאמינה בשני דברים" היא אומרת "במשפט "כל ישראל חברים" ואני מאמינה באורגזמה. אם לכל האנשים יהיו חיי מין טובים, החברה תהיה טובה יותר ואנשים יהיו טובים יותר" ועד שכולם יהיו מרוצים ממליצה כהן על הדר הבסיסי בחיים "חיבוק, פשוט תתחבקו והחיים יהיו טובים יותר".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, נייד: 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות