fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: שישה בתי קולנוע יפתחו בכרמיאל

יום פתיחת בתי הקולנוע סינמה פרימיום במתחם גן העיר ישראל הורוביץ היזם והבעלים של סינמה פרימיום: "חלמתי והגשמתי"
ישראל הורוביץ פרימיום סינמה
ישראל הורוביץ פרימיום סינמהישראל הורוביץ פרימיום סינמה

ביום חמישי ה-16 ליוני ייפתחו במתחם גן העיר, שישה אולמות ובכלל זה אולם VIP, של בתי קולנוע, במקום שעתיד להפוך בקרוב למתחם הבילויים האזורי הבא .

ישראל הורוביץ היזם והבעלים של סינמה פרימיום, צבר ניסיון של 40 שנה בניהול בתי קולנוע והפצת סרטים, מתוכם 25 שנה עם יורם גלובוס, כולל תפקיד מנכ"ל חברת גלובוס גרופ . את ניסיונו הרב הוא מביא לבתי הקולנוע החדשים שלו. כל הקשור לאיכות הצפייה, איכות הסאונד נוחות הישיבה וכמובן איכות מוצרי המזון יבואו לידי ביטוי בבתי הקולנוע הנפתחים במחצית חודש יוני במרכז הקניות והבילויים החדש בכרמיאל גן העיר.

החברה נוסדה בשנת 2014 לאחר שהורוביץ פרש מניהול חברת גלובוס גרופ בתי קולנוע. מי שהחל את עבודתו בתחום בתי הקולנוע בשנת 1975 כאשר שימש כקופאי בקולנוע הDRIVE IN  הוא איש הנושם וחי קולנוע בכל רגע מחייו. במסגרת עבודתו ניהל בתי קולנוע רבים בערים השונות בארץ ועל ידי כך צבר ניסיון רב בתחום. החל משנת 1988 ועד שנת 2013 עבד בחברת גלובוס גרופ בתי קולנוע. בין היתר שימש כמנכ"ל בתי הקולנוע עד לפרישתו.

מי אתה ישראל הורוביץ?

"התחלתי לפני 40 שנה כקופאי בדרייב אין במעוז אביב. עם השנים  הייתי חייב להחליט אם אני הולך ללימודים או עושה משהו אחר. אבי לרנר שהיה הבעלים ולימים הפך למפיק גדול עבור סרטי קנון, הציע לי לדאוג קודם כל לפרנסה. תחילה אשתי ואני עבדנו כהכנסה נוספת בקופות, ביום היינו מורים אולם מאוחר יותר החלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות, לעסוק בתחום הקולנוע. כך בהמשך הבעלים קנה מספר בתי קולנוע, בת"א, פתח תקווה בת-ים ועוד אותם ניהלתי. לקראת סוף התקופה , לרנר הפך להיות מפיק של קנון של יורם גלובוס ומנחם גולן. קיבלתי הצעה לעבור לעבוד עם יורם גלובוס".

עבודה עם יורם גלובוס

"עבדתי עם יורם גלובוס במשך 25 שנה, התחלתי בתפקיד כללי. בשנת 2003 מוניתי למנכ"ל בתי קולנוע, ב-2006 מנכ"ל האולפנים ואז מנכ"ל הקבוצה. נפרדתי מיורם במאי 2013. בתחילה היו לנו כוונות לפרויקטים משותפים. כעת אני מיישם את חלקם בחברה שפתחתי פרימיום סינמה".

למה דווקא בכרמיאל?

"בשנת 2008 הכנתי ליורם תכנית בעקבות ההצלחה של הסינמה סיטי, וההכרה כי המקום שואב אליו את כל הסביבה ברדיוס של לפחות 60 ק"מ. התכנית הייתה למצוא נישה, פוטנציאל מבחינת אוכלוסיה. אחד המקומות היה כרמיאל. להתחלתי להתעניין במקום מספר שנים לפני שנפרדנו. הכנתי תכנית לאחר שגמלה בי ההחלטה להיפרד.  הבטחתי לעצמי שבגיל  60 אני פורש והבטחתי לעצמי שאני בונה בתי קולנוע".

הורוביץ הוא לא רק יזם קולנוע הוא פטריוט, שורשיו נטועים עמוק בארץ , עברו הצבאי הוא חלק מההוויה שלו. גם היום בחלוף 45 שנה מיום גיוסו לחטיבת הצנחנים לגדוד 890 , ניכר הקשר העמוק שלו לחוויית השירות ובפרט הלחימה בחווה הסינית במלחמת יום הכיפורים לצד חבריו. אחד מהם משה קסרי ז"ל, מתושביה הוותיקים של כרמיאל היה לו לחבר נפש במשך כל אותם שנים עד ליום פטירתו. הורוביץ כמו חבריו הצנחנים לא שוכח את רעיו לנשק ובכוונתו להנציח את זכרו של קסרי בפינה שתוקדש לכך במתחם ה-VIP. על ההחלטה למקם את חברתו בכרמיאל הוא מעיד כי הוא עושה את זה באהבה גדולה.

 

מה צפוי לתושבי כרמיאל והסביבה ?

שישה אולמות אחד מהם VIP ברמה שעדיין לא קיימת בארץ. אחד מאולמות VIP הגדולים והמפוארים. באמצע השבוע מתוכנן ב-VIP בילוי שיכלול כיבוד חינם ובסופי שבוע יכלול ארוחה חלבית מלאה. בכל אחד מבתי הקולנוע נבנו בשורה האחרונה love seats מושבים זוגיים מיוחדים. חידוש נוסף הוא טאבלטים שיוצבו באולמות ה VIP באמצעותם יוכלו הבאים להזמין עד לתחילת הסרט מוצרים מהמזנון. אלו רק חלק קטן מהחידושים והפינוקים הצפויים לצד איכות הסרטים ואיכות ההקרנה .

מוטי דביר היזם של המתחם החדש גן העיר : " ישראל הורוביץ היה מנכ"ל רשת גלובוס, איש מקצוע מעולה, איש ישר והגון שמביא דברים מיוחדים וייחודיים לכרמיאל. מה שהולך להיות שם זהו מתחם מטורף עם כל מה שמסביב. זה הולך להיות אחד המתחמים היפים בארץ".

סינמה כרמיאל (צילום:  אלכס הובר)
סינמה כרמיאל (צילום: אלכס הובר)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות