fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כעס בציבור הדתי בקרית מוצקין: עובדי פינוי האשפה עבדו בשבת

"רכב הטיאוט לא נכנס לפה". פח אשפה בשכונה (צילום: פרטיים)

בקרב הציבור הדתי בקרית מוצקין שורר כעס רב על עובדי פינוי האשפה שביום שבת האחרון עבדו בצהריי היום בכדי להוציא את פחי האשפה לרחוב, אולם האשפה עצמה נאספה רק בשעות הלילה.

על פי המידע שהגיע ל"הד הקריות", הוציאו עובדי פינוי האשפה את פחי האשפה אל הרחוב בכדי לאפשר למשאית האשפה לאסוף אותם. הדבר נעשה בשעות הצהריים ברחובות רבים בעיר ועורר את כעסם של התושבים. "מדובר בחילול שבת", אמר אחד התושבים, "אם זה היה כל כך דחוף לפנות את האשפה אפשר לחכות עד ליציאת שבת. זה פוגע בקדושת היום כשאנשים עובדים עבור העירייה ומה עוד שלא מדובר על פיקוח נפש".

עוד מתברר כי למרות שפחי האשפה הוצאו לרחוב בשעות הצהריים, המשאית שרוקנה אותם הגיעה רק בשעות הערב, לאחר צאת השבת. גם גורמים בעירייה הביעו השבוע כעס על חילול השבת.

מהעירייה נמסר: "הנחיות העירייה לקבלן האשפה ברורות וחד משמעיות כי אין לעבוד בשבת או בחג ברחבי העיר. הרשות רואה זאת בחומרה רבה והנושא טופל מול הקבלן לבל יישנה בעתיד".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות