fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"כמעט מכות בכניסה לשבתרבות בעיר ימים"

"מביש". היכל התרבות עיר ימים צילום: רותי ברמן
"מביש". היכל התרבות עיר ימים צילום: רותי ברמן

 

דוחק וצפיפות בכניסה לאירוע שבתרבות שהתקיים בשבת שעברה במתנ"ס איינשטיין בעיר ימים. האולם, המכיל 300 מקומות ישיבה היה צר מלהכיל את כמות התושבים שצבאו על הדלתות ורבים נשארו בחוץ.

אחד התושבים כתב בפייסבוק: "כמעט מכות בכניסה לשבתרבות בעיר ימים. אנשים הגיעו בעשר, חסמו מקומות, היו צעקות ודחיפות. אם לא ניתן לספק שירות מכובד לבוקר תרבות שלא יזמינו. מבייש אותנו התושבים מבייש את העירייה. גם את עונג השבת" כותב תושב מאוכזב בפייסבוק. בעמותת היכל התרבות החליטו לפזר את אירועי התרבות בשלושת היכלי התרבות כדי לאפשר לאוכלוסייה רבה יותר ליהנות ממגוון הפעילויות.

"מביש". היכל התרבות עיר ימים צילום: רותי ברמן
"מביש". היכל התרבות עיר ימים
צילום: רותי ברמן

תושבת אחרת אמרה: "אי אפשר להזמין אנשים לאירוע כזה ולא להיערך בחכמה. או שימכרו מראש כרטיסים במחיר סמלי או שיחלקו כרטיסים מראש במתנ"ס ובהיכל התרבות ואז לא ייווצר מצב שאנשים רבים עומדים בחוץ ולא נכנסים. זה היה מביש".

הפעיל החברתי חזי ויסוקי היה מרוצה: "הלוואי שיעשו זאת בכל האודיטוריומים. זה רק מוכיח שהציבור הנתנייתי צמא לתרבות. יישר כוח לשושנה זילברברג. כנראה צריך להגדיל את ההיצע של מופעי תרבות בכל המתנ"סים".

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: "פעילות שבתרבות מתקיימת בהיכל התרבות המרכזי, היכל התרבות ע"ש ספי ריבלין בקריית השרון והיכל התרבות ע"ש אריק איינשטיין בעיר ימים. אנו מברכים על ההיענות הברוכה של התושבים ועל הפופולריות הגדולה לה זוכה תוכנית שבתרבות בקרב תושבי העיר. ההחלטה משתלבת היטב בתוכניות עמותת היכל התרבות להרחיב ולהעשיר את הפעילות התרבותית באזורי העיר השונים, לרווחת כל תושבי העיר במרכז ובשכונות. אנו שמחים על הביקוש הרב ועל התגובות הנפלאות לתכנים שאנו מעלים בכל האולמות. לעניין אירוע שבתרבות בשבת האחרונה, נפיק לקחים על מנת למנוע הישנות מקרים דומים בעתיד".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות