fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה זה לא יעבוד

מה לא עובד אצל הירוקים? ואיך האדומים יכולים להינצל? רגע לפני סכנין וכפר סבא, כמה עצות מועילות
יוסי בניון ומכבי חיפה באקסטזה צילום: אדריאן הרבשטיין
בימים אחרים. מכבי חיפה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ההפסד של מכבי חיפה להפועל רעננה במסגרת הפלייאוף העליון, גילה לנו, האוהדים המודאגים, מה לא עובד בקבוצה הירוקה.

מסתבר שהמוטיבציה מאוד ירודה. שחקנים לא מתאמצים ומקבלים בקלות רבה מדי הפסד, כאילו שהעונה כבר מאחוריהם והם בדרך לים. מכבי חיפה, במו רגליה, צירפה השבוע את רעננה למאבק על המקום הרביעי, שממנו כנראה מגיעים השנה לאירופה.

עד כמה שהדבר נראה לא חשוב, אירופה הייתה תמיד יעד עבור מכבי חיפה. מעבר לכבוד ולהכנסות הכספיות, הליגה האירופית היא במה חשובה לקבוצה ולאוהדים, במה שאסור לוותר עליה בקלות שכזו.

יוסי בניון ומכבי חיפה באקסטזה צילום: אדריאן הרבשטיין
חיפה בימים אחרים (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השבוע ייערכו בחיפה שני משחקים מכריעים, מכבי חיפה מול סכנין, בקרב על הכרטיס לאירופה, והפועל חיפה מול כפר סבא, בקרב הישרדות של הפלייאוף התחתון. להפועל חיפה יש סגל שחקנים ומאמן מנוסה, שעדיפים על רוב קבוצות התחתית. הבעיה אצל האדומים היא מנטלית. הלחץ ואימת הירידה עושים את שלהם. למרות הקהל הגדול יחסית לאחרות, הפועל חיפה הולכת מדחי אל דחי. לרדת ליגה זה לא נורא, הבעיה איננה בירידה, אלא איך חוזרים משם לקדמת הכדורגל הישראלי.

ועד שזה יקרה, אם בכלל, אסור להפועל חיפה להרים ידיים, והיא חייבת לנצח את כפר סבא, כדי שהליגה לא תיגמר לה השבוע ותשלח את אוהדיה המתוסכלים לים.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות