fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כחצי מיליון שקל לאישה שנפלה ברחוב בקריית ביאליק

עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן
עיריית קרית ביאליק | צילום: דורון גולן

תושבת קרית ביאליק, 59, תפומה בכחצי מיליון שקלים על ידי העירייה והביטוח הלאומי לאחר שנפלה ושבר מרפק ונאלצה להפסיק את עבודתה.

על פי כתב התביעה שהגישה האישה באמצעות עו"ד לידור אורן-פוגל, עולה כי לפני כארבע שנים, בעת ששבה מעבודה, החנתה האישה את מכוניתה ברחוב ולאחר שפסעה כמה צעדים על המדרכה היא נתקלה במכשול ונפלה. כתוצאה מהנפילה היא נפגעה קשות במרפק יד שמאל ועברה סדרה ארוכה של טיפולים שבסופם נקבע כי אינה יכולה לחזור לעבודתה ונקבעה לה נכות יציבה של 44 אחוז.

בכתב התביעה נטען כי פציעתה של האישה נגרמה כתוצאה מרשלנות של העירייה בכך שלא פעלה למיגור מיפגעים בשטחה ויצרה סביבה מסוכנת. בהסכם פשרה בבית משפט השלום קריות, נקבע כי האישה תקבל פיצוי של 225 אלף שקלים מהעירייה ועוד 280 אלף שקלים מביטוח לאומי.

עוד לידור אורן-פוגל. צילום: יניר סלע
עוד לידור אורן-פוגל. צילום: יניר סלע

עו"ד אורן-פוגל מסרה: "ישנה חשיבות רבה שנפגע שניזוק כתוצאה ממפגע בטיחותי יצלם מיד עם קרות התאונה את המפגע האמור. במידה והגורם האחראי למפגע מתקן את המפגע לאחר התאונה חשוב לא פחות לצלם את זירת התאונה לאחר התיקון שכן, תיקון מפגע שכזה מהווה הודאת בעל דין ברשלנותו. היות והתובעת חזרה ממקום עבודתה התאונה נחשבת תאונת עבודה ולפיכך, הגיש משרדנו תביעה נגד ביטוח לאומי ובנוסף תביעה כנגד הרשות המקומית בהיותה האחראית על תקינות ושלמות המדרכות שבתחומה המוניציפלי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות