fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: שני זרים מרוסיה מצטרפים לאתא

הנהלת עירוני קרית אתא, בעזרת הסוכן נוזיק רובל, סגרה עם שני זרים מהליגה הראשונה ברוסיה. מדובר במוסר ואדים אוצ'יגאנוב וחוסם אמצע רומן ארקין. שון לויתן, ישראל רחום וארטיום גוריאנין ממשיכים, גם גיא הולצמן. איב טוביס ולירן אנטבי מתגייסים ליחידה קרבית
חגגו את סיום העונה. עירוני אתא כדורעף צילום: עצמי
חגגו את סיום העונה. עירוני אתא כדורעף צילום: עצמי

בשקט בשקט, הנהלת עירוני קרית אתא סגרה לאחרונה עם שני זרים מרוסיה, מוסר וחוסם אמצע. המוסר ואדים אוצ'יגאנוב, בן 28 מתנשא לגובה 2.01 והקצרן -חוסם אמצע, רומן ארקין בן 27, גובהו 2.05. שניהם שיחקו בשנים האחרונות בקבוצת וורונץ' מהליגה הרוסית הראשונה. בעונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום החמישי בליגה. הסגירה עם השניים נעשתה בזכות סוכן השחקנים נוז'יק רובל.

במקביל לזרים ניהלה הנהלת אתא משא ומתן עם השחקנים הוותיקים, שהובילו את הקבוצה בעונה שעברה לליגת העל. מדובר בישראל רחום, שון חן לויתן ואיגור גוריאנין. השלושה אמורים לסגור בימים הקרובים בקבוצה. גם מנהל/שחקן הקבוצה גיא הולצמן, שמשחק בתפקיד מוסר ימשיך להיות בסגל הקבוצה. יש לזכור, מדובר בשחקן עבר גדול של המועדון, ותיק מאוד, בגיל מתקדם. לעומת ארבעת הוותיקים הללו, ותיק אחר לא ימשיך בוודאות. מדובר בפאדי דניאל, שהחל לעבוד בחברת חשמל ולפי הכללים אסור לו לשחק במקביל גם בליגת העל וגם במקום עבודתו. עוד שניים שלא יהיו בסגל הקבוצה בשנים הבאות הם הצעירים איב טוביס ולירן אנטבי שאמורים להתגייס בקרוב ליחידות קרביות.

חגגו את סיום העונה. עירוני אתא כדורעף צילום: עצמי
חגגו את סיום העונה. עירוני אתא כדורעף צילום: עצמי

 

בנוסף לאלה שסגורים הקבוצה מנהלת משא ומתן עם שחקנים ישראלים נוספים. מטרת הקבוצה לתקוע יתד בליגת העל בעונתה הראשונה בליגה, אחרי הפסקה ארוכה. משמע, לסיים במקום טוב באמצע, אבל במידה והקבוצה תפתיע ולפתע יתברר שהיא נמצאת במאבק האליפות תהיה אופציה להביא זר שלישי. יש להדגיש זר שלישי לא בתוכניות של הקבוצה, כפי שגם ריצה לאליפות לא בתוכניות, בטח לא בעונה הראשונה. המטרה כאמור קודם כל להתבסס בליגה.

ביום שני קיימה הקבוצה מסיבה צנועה לסיום העונה האחרונה, שהייתה מוצלחת במיוחד. האירוע התקיים בקריה ב'חומוס אליהו', במהלכו הודה היו"ר יעקב טאוב לשחקנים ולצוות המקצועי על היכולת הגבוהה שהציגו במהלך העונה ועל זכייתם באליפות הליגה הלאומית ובכרטיס העלייה לליגת העל.

המאמן אבי הולצמן אמר ל'הד הקריות': "בינתיים אני עומד במילה שלי. הבטחתי בתחילת העונה שנעלה לליגת העל ועשינו את זה. עכשיו התוכנית היא לרוץ שנתיים בליגת העל, לתקוע יתד ולהסתגל לליגה ואחר כך לנסות לרוץ לאליפות המדינה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות