fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: מעופפות קרית אתא בעטו בדלי

קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא לא שמרה על יתרון הביתיות, עליו נאבקה כל העונה, ונוצחה בביתה במשחק הראשון של סדרת הגמר על אליפות המדינה בתוצאה 3:1. חבל כי מעופפות אתא ממש נתנו את המשחק במתנה למכבי חיפה עם אין ספור טעויות
חילקו לחיפה מתנות לחג. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ
חילקו לחיפה מתנות לחג. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ

עונה שלמה עבדה קבוצת הנשים של עירוני קרית אתא כדי להגיע למקום הראשון בליגה הסדירה על מנת להשיג את יתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף. היא עמדה במשימה בצורה מעוררת הערכה, אבל ביום שני עם פתיחת סדרת הגמר נגד מכבי חיפה הקבוצה בעטה בדלי. מעופפות אתא נוצחו בביתן 3:1 (25:27, 25:23, 26:24, 26:24) ובכך איבדו את יתרון הביתיות.

מחר (חמישי) יתקיים המשחק השני בסדרה בחיפה. אתם כבר יודעים את תוצאת המשחק. אם מכבי חיפה ניצחה ועלתה ליתרון 0:2 (בסדרה של הטוב מ~5) יהיה קשה מאוד לעירוני קרית אתא לצאת מהבור הזה. אומנם כבר היו דברים מעולם, אבל זה מצב שממנו קשה מאוד לעשות מהפך, אבל אם קרית אתא ניצחה והשוותה את הסדרה ל~1:1 אז הכל נפתח מחדש.

ביום שני התייצבה אתא למשחק ברמת מוכנות גבוהה ועם סגל מלא ובריא, כולל חוסמת האמצע ענבר וינרסקי, שהחלימה ממחלה. אתא פתחה מצוין ועלתה ליתרון מדהים במערכה הראשונה 6:16. מאמן חיפה לקח פסק זמן וברגע ששתי הקבוצות חזרו למשחק הכל התהפך. תוך דקות ספורות עשו האורחות קאמבק מרשים עם ריצה של 2:13 ועלו ליתרון ראשון במשחק 18:19. עד הסיום התנהל משחק שקול ובתום המערכה בנות אתא ניצחו בשיניים 25:27, אבל לקאמבק המרשים של מעופפות חיפה במהלך המערכה הייתה משמעות רבה על המשך המשחק.

המערכה השנייה התחילה הפוך, חיפה הובילה כל המערכה, בנות אתא הצליחו להגיע לשוויון כמה פעמים ואז בשוויון 23:23 הפסידו את המערכה 25:23. ההפסד האכזרי נבע מטעויות רבות שביצעו מעופפות אתא, חלקן גסות וקריטיות ברגעים הכי חשובים.

מאמן אתא ישראל אשר ייחס חשיבות רבה להפסד במערכה: "הפסדנו את המשחק במערכה השנייה. חזרנו למשחק אחרי שחיפה הובילה כל הזמן, אבל בסיום עשינו טעויות ובעטנו בדלי. חבל כי יכולנו לנצח את המערכה". גם שתי המערכות הבאות היו צמודות מאוד ואפשר להבין זאת מהתוצאות של המערכות ~ פעמיים 26:24 למכבי חיפה. בשתי המערכות, המשיכה אתא להציג יכולת מאוד לא יציבה. לצד פעולות יפות מאוד של כדורעף ביצעו הבנות המון טעויות, חלקן לא מחויבות, בעיקר במכות פתיחה לרשת ובהנחתות החוצה. פעמיים זה קרה לאלה סעדה המצוינת, שמערכה השנייה והשלישית הנחיתה החוצה את הכדורים הכי קריטיים במשחק, שגרמו להפסד המערכות, אבל השיא היה של נטשה קרוק שבמצב 24:24 במערכה הרביעית ביצעה מכת פתיחה איומה אל הרשת, כל כך איומה שהכדור כמעט עבר מתחת לרשת.

 

 חילקו לחיפה מתנות לחג. מעופפות אתא   צילום: איסר רביץ
חילקו לחיפה מתנות לחג. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ

משלוח מנות של אתא לחיפה

אתא נוצחה במשחק, אבל למעשה היא נתנה את המשחק במו ידיה לחיפה. הקבוצה לא הייתה פחות טובה מחיפה, חד משמעית, היא פשוט ביצעה טעויות קריטיות ברגעים הכי חשובים. ברוח החג אפשר להגדיר זאת כמשלוח מנות של מעופפות אתא לחיפה.

כאמור אתמול התקיים המשחק השני ובכל מקרה המשחק השלישי יתקיים בקרית אתא ביום שלישי הקרוב בשעה 19:40. כל הסדרה משודרת בערוץ 5.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות