fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף נשים: אתא בדרך לגמר הפלייאוף

קבוצת הנשים בכדורעף של עירוני קרית אתא פתחה את הפלייאוף ביום שני בניצחון 1:3 על מנשה/חדרה. ניצחון ביום שישי בחדרה וביום שני בקרית אתא יסלול את הדרך לגמר הפלייאוף
בדרך לגמר הפלייאוף. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ
בדרך לגמר הפלייאוף. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ

מעופפות עירוני קרית אתא השלימו בשישי שעבר את המשימה – זכייה במקום הראשון בליגה הסדירה, לאחר שגברו במחזור ה-21 ואחרון במשחק חוץ על מכבי אבן יהודה 3:0 (25:11, 25:10, 25:12). יצוין כי אבן יהודה הייתה קבוצתו הקודמת של מאמן אתא ישראל אשר שאימן אותה משך שמונה שנים. במשחק עצמו לא היו כוחות, כפי שהתוצאה אומרת, ואבן יהודה ממש לא הכשילה את קבוצתו החדשה של אשר: "אוי ואבוי אם הם היו שמים רגל, הם היו פותחים איתי חשבון", אמר אשר.

אתא הייתה חייבת לנצח בהפרש של שתי מערכות לפחות, כדי להימנע מתקלה ברגע האחרון, שהייתה מפילה אותה למקום השני. הקבוצה עבדה קשה מאוד במשחקים הקודמים, ולמעשה כל העונה, כדי להבטיח לעצמה את המקום הראשון בליגה ובכך השיגה את יתרון הביתיות לאורך כל הפלייאוף, וגם נמנעה ממאבק קשה עם אחת משתי היריבות החזקות – מחזיקת הגביע הטריה מכבי חיפה והאלופה הפועל כפר סבא. למעשה שתי אלה מתמודדות ביניהן בחצי הגמר ובאתא מקווים שהן "יוציאו אחת לשנייה את המיץ" בסדרה מתישה של חמישה משחקים.

בדרך לגמר הפלייאוף. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ
בדרך לגמר הפלייאוף. מעופפות אתא צילום: איסר רביץ

משחקי חצי גמר הפלייאוף יצאו לדרך ללא פגרה. שלושה ימים אחרי המשחק באבן יהודה אירחה עירוני קרית אתא את מנשה/חדרה במשחק הראשון של חצי גמר הפלייאוף שמתקיים בשיטה של הטוב מ-5. אשר התייחס לסדרה לפני שהחלה: "זה ממש לא יהיה אותו סיפור כמו המשחק האחרון בינינו". כזכור המשחק, התקיים בקרית אתא לפני שלושה שבועות ואתא ניצחה בקלות 0:3, במשחק מושלם של כל השחקניות. עם זאת אשר מקווה שקבוצתו תנצח בשלושה משחקים.

אשר צדק חלקית. המשחק ביום שני, שהתקיים באולם הביתי של אתא, התחיל במיני הפתעה כאשר האורחות ניצחו אותה די בקלות 25:18, אבל אתא חזרה לעצמה מהר מאוד ניצחה בשלוש המערכות הבאות ובמשחק כולו 1:3 (25:18, 16:25, 17:25, 17:25). אולגה ארגרד 19, נטשה קרוק 14, אלה סעדה 13, מרינה פיליפנקו 12 וענבר וינרסקי 7 עשו את העבודה ההתקפית.

ביום שישי תצא אתא למשחק השני בסדרה, שיתקיים בחדרה וישודר בערוץ הספורט. ניצחון היום בחדרה ועוד אחד ביום שני באולם הביתי יבטיחו לאתא את העלייה לגמר הפלייאוף.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות