fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: אתא סגרה עם שחקנית זרה מאזרבייג'ן

שבועיים אחרי שהזרה אולגה ארגרדט הודיעה להנהלת עירוני קרית אתא כי לא תגיע לשחק בארץ, הצליחה הנהלת אתא לאתר שחקנית זרה ברמה, אבל בעמדה אחרת – חוסמת אמצע.

כיוון שההודעה של ארגרדט הגיעה ממש בדקה ה-90 ואפילו מעבר לכך, כמעט בלתי אפשרי היה למצוא שחקנית מצוינת, גם לא טובה בעמדה שלה – קבלנית. כולן כבר חתמו בקבוצות אחרות. מאמן הקבוצה ישראל אשר, ביחד עם הצוות שלו חשב תחילה להציב את סופי סטריקוב בתפקיד חוסמת אמצע, תפקיד שהיא לא ממש מכירה. במחשבה שנייה עשה ישראל תפנית ובהחלטה חכמה החליט להביא שחקנית זרה בתפקיד חוסמת אמצע, מה ששיחרר את סטריקוב לשחק בעמדה שלה, העמדה של ארגרדט.

af01
שלוש הזרות של אתא. מימין: קאספרזק, סלינה ופארקומנקו (צילום: עירוני אתא)

השבוע הגיעה לארץ חוסמת אמצע מאזרבייג'ן – ילנה פארקומנקו בת 34, שמתנשאת לגובה 1.87. ילנה מגיעה עם רקורד מרשים של למעלה מ-12 שנות משחק בנבחרת אזרבייג'ן. מדובר בשחקנית מנוסה מאוד. אגב הזרה הפולנייה של עירוני אתא קינגה קאספרזק שיתפה פעולה בעונה שעברה עם ילנה בקבוצת אז'רל בקו מאזרבייג'ן. קינגה ציינה כי מדובר בשחקנית טובה מאוד.

ההחתמה של ילנה וההחלטה לתת לסטריקוב לשחק כקבלנית גאמה לאתא להרוויח שתי שחקניות  שישחקו בעמדות שלהן. ישראל אשר: "המהלך הזה מאפשר לסופי לשחק בתפקיד שלה. אני מאוד מאמין בה, בגיל 16 אימנתי אותה, כך שאני מכיר אותה היטב. אני מעריך אותה מאוד. אחרי שהתייבשה עונה שלמה בחיפה היא מקבלת פה את הבמה".

בשישי הקרוב תשתתף הקבוצה בטורניר כדורעף לזכרו של פרופסור אבי פייגנבאום. בטורניר ייטלו חלק שתי קבוצות נשים – עירוני אתא והפועל עמק חפר/חדרה ושתי קבוצות גברים, עירוני קרית אתא ונווה שאנן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות