fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: אין חדש בעירוני קרית אתא

צילום: דורון גולן

בעונה שעברה נפגשו עירוני עזריאלי קרית אתא והפועל כפר סבא בשלב רבע גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל. הסתיים בסוויפ קליל לזכות כפר סבא. ביום שלישי נפגשו השתיים, לראשונה העונה, בקרית אתא. בשורות כפר סבא שיחק הזר ג'ויינר דאליס, שכיכב באתא בשלוש העונות הקודמות. דאליס כיכב גם במשחק הזה, אבל זה לא עזר לכפ"ס. אתא ניצחה 57:74.

ברבע הראשון האורחים החזיקו מעמד, אבל החל מהרבע השני ובעיקר בשלישי, חניכיו של שקד שוהם היכו ללא רחם והגיעו להפרש שיא של 32 נקודות. אתא הובילה בתום המחצית הראשונה בתוצאה 27:39 והגדילה את הפער אחרי רבע שלישי ענק להפרש של 30 נקודות 34:64. הרבע השלישי הסתיים בתוצאה 7:25 לאתא. זה נתון מעודד להמשך, בעיקר בגלל היכולת ההגנתית. הרבע האחרון היה גארבג' טיים ארוך, שבו שותפו כל המחליפים של אתא ועד הסיום האורחים הצליחו להמתיק במעט את הגלולה. כאמור בסיום אתא ניצחה 57:74.

צילום: דורון גולן
מעודד מההגנה, מצפה לניצחון חוץ ראשון. שקד שוהם (צילום: דורון גולן)

שני הזרים של אתא נתנו הצגה בשלושה רבעים, מאליק קוק קלע 21 נק' וקלט 12 ריב', רודני אלכסנדר קלע 12 ואסף 9 ריב'. את מכסת הנקודות של אתא השלימו: יונתן לוי 9, ירין איינהורן ושגיב דוד 7 כ"א, גל חלמיש ודניאל דנינו 5 כ"א, גיא דותן ורועי יחיא 3 כ"א ואביב עמרם 2 נק'. ג'ויינר סיים עם 18 נק' ו~15 ריב'.

שקד שוהם סיכם: "היינו קצת מנומנמים ברבע הראשון, אבל ברבע השני ובעיקר בשלישי העלנו את האנרגיות ועשינו הגנה טובה. ברבע האחרון המחליפים שיחקו. רועי יחיא שפתח בחמישייה ברבע השלישי עשה עבודה מצוינת. אנחנו עם הפנים למשחק הקרוב נגד גליל עליון".

המשחק יתקיים ביום שלישי באולמה של גליל, משחק חוץ. השאלה אם במשחק הזה תשבור אתא את הנאחס במשחקי החוץ.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות