fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה ארצית: יוסי שוורץ חתם במוצקין לעונה נוספת

אחרי שהבטיחה את מקומה בליגה בצורה מרשימה החליטה הנהלת מכבי מוצקין להחתים את המאמן לעונה נוספת. ביום ראשון גברה הקבוצה על נשר 61:69
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)

הנהלת מכבי קרית מוצקין לא חלמה בקיץ האחרון שמצבה של הקבוצה יהיה טוב מאוד הרבה לפני תום העונה. כזכור בקיץ התחלפה ההנהלה, לאחר פרישתו של היו"ר הקודם ללו עמר ופרוק העמותה הקודמת. העמותה החדשה בראשותו של משה גרוסמן והדובר קובי פינטו, לקחה סיכון, שכן היא קיבלה קבוצה שסועה, עם חובות כספיים גדולים. בעמל רב ובמסירות רבה בנו השניים קבוצה חדשה, אבל במחזורים הראשונים של העונה דשדשה הקבוצה עם המאמן דודו זיסקינד וסבלה בעיקר מהפסדים אכזריים בשניות הסיום של מספר משחקים. בשלב די מוקדם החליטה ההנהלה לעשות שינוי והחתימה את המאמן יוסי שוורץ, במקום זיסקינד. המהפך היה מדהים ועד מהרה פילסה מוצקין את דרכה לחלק העליון של מרכז הטבלה. למעשה הקבוצה הבטיחה את מקומה בליגה הארצית כבר בתחילת הסיבוב השני.

עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)
עשה עבודה גדולה במוצקין. יוסי שוורץ (צילום: נחום סגל)

ביום ראשון אירחה מוצקין את הפועל נשר. למעשה זה היה מאבק על המקום החמישי בליגה כאשר לפני המשחק למוצקין היו 12 ניצחונות ו-9 הפסדים, בעוד המאזן של נשר היה 11 ניצחונות ו-10 הפסדים. מוצקין ניצחה 61:69 ובכך הבטיחה לעצמה את המקום החמישי, שני מחזורים לפני סיום העונה.

למעשה המשחק הוכרע כבר ברבע הראשון. חניכיו של שוורץ פתחו פער דו ספרתי 9:19, אותו התקשו האורחים לסגור בהמשך. בתום המחצית הראשונה מוצקין הובילה 31:39. הפער נשמר גם ברגע השלישי, בסיומו הובילה מוצקין 42:51. עד הסיום התנהל משחק שקול כשהפער מהרבע הראשון הכריע את המשחק. בסיום כאמור מוצקין ניצחה 61:69. אלמוג ברק, ללא ספק המצטיין של הקבוצה לאורך העונה, היה גם הפעם המוציא העיקרי לפועל עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים.

קלעו למוצקין: אלמוג ברק 26, בר חג'בי 14 (8 אס'), עמית וייס 10 (10 ריב), יניב כהן 7, יגאל ניר 6, עדי רייפר וגל ויינרייך 3 נקודות כ"א.

כאמור לאור הצלחת הקבוצה החליטה ההנהלה לממש את האופציה שהייתה לה עם המאמן יוסי שוורץ. הצדדים הגיעו להסכמה בעניין הכספי וההנהלה נתנה למאמן את ברכת הדרך להתחיל להכין את הסגל לעונה הבאה. המטרה תהיה להתקדם עוד שלב ולהגיע לפיינל פור של הליגה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות