fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל לאומית: 77:86 לעירוני נהריה על הפועל מגדל העמק

עונת 2013/14 בליגה הלאומית יצאה אמש (שלישי) לדרך, כשעירוני נהריה אירחה במחזור הראשון את העולה החדשה הפועל מגדל העמק וניצחה בקושי רב 77:86
ליאור שגב
ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)

אחרי קיץ ארוך שהתחיל באכזבה גדולה עם אי העפלה לליגת העל, המשיך בדרמה עם הודעה על הקפאת ההכנות לליגה והסתיים עם טעם מתוק בזכייה בטורניר ההכנה לליגה, עירוני נהריה סוף סוף פתחה אמש (שלישי) את עונת 2013/14 בליגה הלאומית.

הקבוצה ששינתה את פניה מקצה לקצה, לא יכלה לבקש הגרלה נוחה וטובה יותר במחזור הראשון, מזו של העולה החדשה הפועל מגדל העמק. על הנייר, קבוצתו של המאמן רועי חגאי הייתה אמורה לטייל אל עבר הניצחון הראשון העונה, אך בפועל, מגדל העמק היוותה יריב ראוי ושקול, ואם לא ליאור שגב שקלע באחוזים מדהימים מחוץ לקשת (60%), נהריה הייתה מצטרפת אל מועדון "מאוכזבות המחזור הראשון" יחד עם מכבי תל אביב והפועל ירושלים.

נהריה פתחה טוב את המשחק ועלתה ליתרון 0:6 אחרי 2 דקות. מגדל העמק התקשתה לחדור את הגנת נהריה, וכשכבר הצליחה, לא מצאה את הטבעת. נהריה המשיכה לעשות את העבודה בצד ההתקפי, אבל משהו בהגנה השתבש ובסיום הרבע הראשון 17:24 לנהריה.

שתי שלשות מהירות של מגדל העמק בפתיחת הרבע השני הורידו את ההפרש ל-23:24. האורחים המשיכו לעשות צרות לנהריה שהתקשתה לייצר נקודות ומגדל העמק ניצלה את המומנטום כדי לעלות ליתרון 34:35 שלוש דקות לסיום המחצית. ליאור שגב עם שלוש שלשות החזיר את היתרון לנהריה שסיימה את המחצית הראשונה ביתרון 38:44.

60 אחוז מחוץ לקשת. ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)

במחצית השנייה התפתח משחק שקול. 4 דקות לסוף הרבע השלישי מגדל העמק עוד הובילה 45:55, אבל אופיר הובר עם שלשה ושגב עם עוד שתיים, קבעו 56:67 לנהריה בסוף הרבע השלישי.

מגדל העמק ניסתה לחזור למשחק והורידה את ההפרש לכדי 3 נק' 69:72 שש דקות לסיום, אבל זה הכי קרוב שהצליחה להגיע. בסיום, עירוני נהריה רושמת ניצחון ראשון העונה 77:86 עם הרבה סימני שאלה להמשך.

קלעו לעירוני נהריה: ליאור שגב 25 נק' (6 שלשות), קני לאוסן 18 נק' (14 כ"ח), נייט מילר 16 נק' (4 חט'), ערן אסנטי 11 נק' (10 כ"ח), אופיר הובר 8 נק', עידו סטולרו 6 נק', גיא דותן 2 נק'.

רועי חגאי: "ידעתי שיהיה קשה. משחק ראשון זה תמיד קשה. בתחילת עונה פחות חשוב איך מנצחים, העיקר לנצח ומצאנו דרך. אני כל הזמן מסביר לשחקנים, במחזורים הראשונים נצטרך למצוא דרך לנצח, עד שמתחברים, עד שנהיים יותר טובים, עד שנקבל עוד שחקן שנהיה יותר עמוקים. אני הולך להוריד ציפיות, אבל זה אמיתי, אנחנו לא מעל הליגה ושנשחוט פה 30 הפרש, ניצחנו בבית, שלטנו רוב המשחק, כמובן שיש המון דברים לשפר, אבל אנחנו לוקחים את הניצחון ומתקנים את הטעויות".

קפטן הקבוצה ליאור שגב: "אני מסכם את זה כחוויה טובה לקבוצה. לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו, אבל רועי אמר לנו משהו נכון, שבכל משחק צריך למצוא את הדרך לנצח וזה מה שעשינו וזה הכי חשוב".

ביום רביעי 23.10 בשעה 19:30, עירוני נהריה תארח בהיכל בעין שרה את מכבי הוד השרון, אותה ניצחה בגמר טורניר ההכנה לליגה 78:90.

רועי חגאי (צילום: אושרי כהן)
מצא את הדרך לניצחון. רועי חגאי (צילום: אושרי כהן)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות