fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפועל נצרת עילית נשארה בליגה הארצית

גברו הערב בתוצאה 87-107 על הפועל צפת * מנהל הקבוצה חנן ביניאשווילי: "עכשיו השמיים הם הגבול ואני יכול להבטיח שבעונה הבאה הסרט יהיה אחר לגמרי"
כדורסלני נצרת עילית מודים לקהל (צילום יצחק סולומון)
כדורסלני נצרת עילית מודים לקהל (צילום יצחק סולומון)

כדורסלני הפועל נצרת עילית הבטיחו לפני שעה קלה את הישארותם בליגה הארצית, לאחר שגברו במשחק האחרון בתוצאה 87-107 על הפועל צפת.

כדורסלני נצרת עילית מודים לקהל (צילום יצחק סולומון)
כדורסלני נצרת עילית מודים לקהל (צילום יצחק סולומון)

נצרת עילית בהדרכת גדי קוויק פתחה את המשחק בצורה חלשה, צפת שלטה, קלעה בחופשיות והוליכה ביתרון של 8-10 נקודות. כשהאיתותים מקריית ביאליק בישרו שיריבתם למאבק מכבי קריית ביאליק מובילה על כפר קאסם החזקה, נראה היה שנצרת עילית בדרך הבטוחה למבחנים נגד הירידה.

המהפך החל בסיום הרבע השלישי, פתאום נצרת עילית נראתה אחרת ונטלה את ההובלה 73-74. מכאן ועד לסיום לא שמטה את ההובלה תוך הצגת כדורסל חיובי, שונה לגמרי מזה שהציגו במחצית הראשונה והגדילו לאט לאט את יתרונם ובסיום87-107. הניצחון הוריד את ביאליק למבחנים ונצרת עילית תמשיך לעונה שלישית ברציפות בליגה הארצית.

מנהל הקבוצה חנן ביניאשווילי: "יש לנו קבוצה של צעירים עם המון כישרון, שלא ניצחה למעלה משלושה חודשים, הגענו למאני טיים וניצחנו שלושה משחקים רצופים והכי קובעים של העונה. מבחינתי מעורר השראה לנהל קבוצה כזאת, עכשיו השמיים הם הגבול ואני יכול להבטיח שבעונה הבאה הסרט יהיה אחר לגמרי".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות