fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ארצית: מכבי קרית מוצקין סגרה את הסגל

קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין סגרה את הסגל לעונה הקרובה. בשורות הקבוצה ישחקו העונה: עידו קוז'יקרו, יבגני ליוטרין, אלמוג ברק, יגאל ניר, יניב כהן, בר חג'בי, רותם ברזילי, ערן סדאי, לביא ונדל, ניר נצר והצעירים שממשיכים עוד עונה: מתן ונטורה, עמית גרוסמן וחיים מולו, שישחק בנוער ויהיה במקביל בסגל של הבוגרים. יוסי שוורץ ימשיך לאמן את הקבוצה.

לאחרונה צורף לקבוצה ניר נצר (1.90, 20), ששיחק בעונה שעברה בגליל עליון. יו"ר מכבי מוצקין משה גרוסמן תולה בשחקן הצעיר תקוות רבות: "אנחנו מייחלים שזו תהיה עונת הפריצה שלו. לדעתי הוא הולך להיות אחד השחקנים המפתיעים של הליגה".

זה לא סוד שהנהלת הקבוצה ניהלה במשך כל הקיץ מרדף עיקש אחר לירן מורן. המון שיחות התקיימו עם השחקן, אך אחרי התלבטויות רבות החליט מורן לחתום בעירוני רעננה מהליגה הלאומית. הסיבה העיקרית לחתימה שלו ברעננה הייתה לימודיו באזור השרון.

mozkinsal-16-9
מכוונים לפלייאוף עם עידו קוז'יקרו. המאמן שוורץ, היו"ר גרוסמן והדובר פינטו (צילום: עצמי)

גרוסמן: "לירן החליט לסגור ברעננה, אני מכבד את ההחלטה שלו. מאוד רצינו שישחק אצלנו, גם בגלל שהוא גדל במכבי קרית מוצקין וגם בגלל שהוא ללא ספק השחקן הכי טוב בליגה בעמדה שלו. חבל, אבל גם בלעדיו בנינו קבוצה חזקה שתתמודד השנה בחלק העליון".

מה המטרה שהצבתם לעצמכם?
"בעונה שעברה המטרה שלנו הייתה להישאר בליגה. עמדנו במשימה בכבוד וסיימנו במקום החמישי. בעונה הקרובה אנחנו רוצים להתקדם עוד שלב ולהגיע לפלייאוף העליון. כשנגיע הכל פתוח. אנחנו מכוונים למעלה".

איך אתה מתרשם מהתפקוד של הקבוצה?
"האווירה בקבוצה, באימונים ובכלל, מצוינת. כולם עובדים קשה וחדורי מוטיבציה להצליח, החל בשחקנים, דרך ההנהלה והמאמן, מדביקים אחד את השני".

איזו ליגה מצפה לנו העונה?
"תהיה ליגה קשה וחזקה, אין ספק, קבוצות רבות התחזקו והשקיעו כספים. כולל קבוצות מהאזור שלנו כמו הפועל עכו ומעלות. לא תהיה קבוצה שתטייל כמו הפועל חיפה בעונה שעברה, זה בטוח. בשנים הקודמות המחוז הדרומי נחשב לחזק יותר מהצפוני, השנה, עושה רושם שהמצב יתהפך".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות