fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד: ניצחון שני רצוף למכבי קרית מוצקין

אחרי ניצחון חוץ מרשים וחשוב על א.כ. נס ציונה חזרה מכבי מוצקין בשישי שעבר להיכל גושן כדי לארח את סוגרת הטבלה הפועל קרית אונו, שלא זכתה בנקודה מתחילת העונה. מוצקין, שצברה ארבע נקודות, ידעה שניצחון במשחק הזה ירחיק אותה לגמרי מהקו האדום ויתרה מכך, יקרב אותה למקום השמיני, שממנו מגיעים לפלייאוף העליון. הקבוצה עמדה במשימה בצורה מרשימה וניצחה 15:24.

המשחק נפתח בדקת דומיה ובדברים לזכרו של צבי הירש ז"ל, מי שהוא מייסדו של מכבי מוצקין בדיוק לפני 50 שנים.

קרב התחתית החל ביתרון מוצקינאי, שלא החזיק מעמד זמן רב, מי שהשאיר את האורחים בתמונה היה שוערם המוצקינאי לשעבר _ אורן מאירוביץ, אך אט אט בא הפער בין הקבוצות לידי ביטוי. על אף שמוצקין לא הפגינה משחק טוב במיוחד ועל אף פציעתו של טונדי עבדול ראשיד, שטופל לאורך כל המחצית הראשונה, מוצקין, פתחה פער בן 5 שערים במחצית (5:11), בעיקר הודות להגנה מצוינת שבלמה את ניסיונות קרית אונו להבקיע, ותצוגת שוער מצוינת של אלון כהן. משחק התקפה טוב של ברק עמר, סלבישה לקמנוביץ' ומילאן פיליץ, עשו את שלהם.

פתיחת המחצית השנייה הייתה רעה מבחינתה של מוצקין והאורחים צמצמו עד לשני שערי הפרש, אך אז גילו שחקני מוצקין נחישות ואופי, ברק עמר המצוין נתן את האות בשער וירטואזי, כששחרר את הכדור מאחורי גבו, וסחף אחריו את חבריו שהגדילו שוב את הפער, עד שהאורחים נאלצו להרים דגל לבן. ראוי לציון סרגיי נוסקוב, שהבקיע 5 פנדלים, הישג שאיננו פשוט, אשר סייע למוצקין לקפוץ שני מקומות אל מעבר לקו האדום.

הבקיעו למוצקין: סרגי נוסקוב 8, ברק עמר ולקמנוביץ 5 כ"א, מילאן פיליץ 4, טונדיי עבדול ראשיד וטאומיר דודר 1 כ"א.

הערב (שני) יצאה מוצקין למשחק חוץ נגד מ.כ. חולון, כשפער של שתי נקודות בלבד הפריד בין הקבוצות.

mozkinyad 01
כבש 5 פנדלים. סרגיי נוסקוב (צילום: רמי כהן שמאלי)

הקרייתים נוצחו על ידי מוליכת הטבלה – מ.כ. ב"ש

אחרי ארבעה נצחונות רצופים יצאה קבוצת הקרייתים ביום ראשון למשחק חוץ מול המדורגת ראשונה מ.כ. באר שבע. הפתיחה הייתה שקולה. בדקה ה~20 התוצאה הייתה שוויון 13, אבל בהמשך הקרייתים התעייפו והמקומיים בריצת 0:6 עלו ליתרון 13:19 בתום המחצית הראשונה. במחצית השנייה הקרייתים רדפו אחר המקומיים אך כל מה שהצליחו לעשות היה לצמצם פער של מינוס שבע – 23:30 ל-29:33 בסיום.

הבקיעו לקרייתים: ישראל פישר 8, מאור אפוטה 5, איתי גושן ומור קמחי 3 כ״א, עומר לפידות וערן רייזלר 2 כ״א, עידן קורנברג, מור פרץ, לירן גרבויס, עידן חלד, תומר פרי ונתנאל סטרונגו 1 כ״א.

הערב (שני) בשעה 21:00 תארח הקרייתים את א.ס. סביון

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות