fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגת העל: מוצקין ירדה לליגה הלאומית

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין התייצבה בשישי שעבר למשחק של "על החיים ועל המוות". היא הייתה חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי להישאר בליגה, אבל היא הובסה על ידי הפועל רמת גן 33:27, וכלל לא הזכירה את המשחק שהיה שבועיים קודם, באותו מקום, מול אותה קבוצה. הגעתו של הכוכב אלכס בושיץ' לא ממש עזרה

נס לא קרה למכבי קרית מוצקין. דווקא אחרי ניצחון גדול על הפועל רמת גן במחזור האחרון של הליגה הסדירה, התרסקה הקבוצה בשני המשחקים הראשונים של הפלייאוף ובכך למעשה נחרץ גורלה לרדת לליגה הלאומית. אחרי תבוסה בנס ציונה – 23:30, התייצבה מוצקין בשישי שעבר למשחק ביתי נגד הפועל רמת גן, בסיומו הובסה בתוצאה 33:27. זו למעשה הייתה ההזדמנות האחרונה להציל את העונה, אבל מוצקין לא הצליחה במשימה. הקבוצה האורחת הגיעה למשחק במורל גבוה, אחרי שניצחה את אס"א תל אביב. הפעם הרמת גנים הכינו שיעורי בית ובאו מוכנים. הם הפיקו את הלקחים מההפסד שבועיים קודם באותו אולם. עם זאת בהגיעם להיכל גושן הם נדהמו לראות את כוכב מוצקין ומלך השערים שלה – אלכס בושיץ', שהגיע יומיים קודם לארץ, אחרי שעבר סידרת טיפולים אינטנסיבית בסרביה. חודש וחצי קודם הוא נפצע בצורה קשה מאוד בקרסולו והרופאים אמרו שהוא יהיה מושבת לשמונה חודשים. מבחינה מורלית מוצקין קיבלה זריקת עידוד, מאידך האורחים היו בהלם, שחלף מהר מאוד עם פתיחת המשחק.

yad 01
שניות אחרי הסיום. בלי סצנות, בלי בכי, אבל התמונה מספרת הכל. מכבי מוצקין ירדה ליגה

מוצקין אומנם הובילה בפתיחה 0:1, 4:6 ו~6:8 בדקה ה-15. אך, תוך דקות ספורות השתלטו האורחים על המשחק וביצעו מהפך ועלו ליתרון 9:8. רק בשלב הזה שולב בושיץ' במשחק, אבל רמת גן לא הסתכלה לאחור ועד תום המחצית הראשונה הגדילה את הפער: 14:11, ובמחצית השנייה הפכה את המשחק לגרבג' טיים ארוך. בדקה ה-47 רשמה רמת גן יתרון שיא 27:19. עד הסיום מוצקין צמצמה במעט והמשחק הסתיים בניצחון של הפועל רמת גן בתוצאה 33:27.

כל מה שהלך טוב למוצקין שבועיים קודם לא הלך הפעם, אולי באשמת רמת גן, שבאה מוכנה ונטרלה את מוצקין לחלוטין. כל השחקנים הישראלים לא התקרבו לרמה שהציגו שבועיים קודם. אף אחד מהם, למעט סרגיי נוסקוב, לא כבש כלל, עד הגרברג' טיים, כשהמשחק כבר היה סגור. גם סרגיי לא היה משהו, הוא כבש שלושה שערים במחצית הראשונה, שער שדה אחד ועוד שני פנדלים, אבל בסך הכל הוא היה חלש.

הזר ננאד מנדיץ' היה היחיד ששמר על רמה גבוהה. הוא נעזר בטונדיי עבדול ראשיד, שהיה פחות טוב הפעם. בושיץ' עצמו היה חלש, ואי אפשר לבוא אליו בטענות. ייתכן מאוד שהאובססיה להחזיר אותו לארץ, בכל מחיר למשחק הזה, לא עשתה טוב לקבוצה.

yad 02
הדהים את כולם, אבל לא תרם כלום. אלכס בושיץ'

כבשו למוצקין: ננאד מנדיץ 9, טונדיי עבדול ראשיד 6, סרגיי נוסקוב 5, אלכס בושיץ' 2, ליאב משה 2, מאור הפוטה, מתן בלטיטר ואריה אוחיון 1 כ"א.

ביום שלישי שיחקה מוצקין במשחק השלישי והאחרון של הפלייאוף, משחק לפרוטוקול בלבד ובאופן מפתיע היא גברה על אס"א תל אביב בחוץ בתוצאה 33:29.

חג לא שמח במיוחד היה לשחקני, מנהלי ומאמני מוצקין, אבל צריך להדגיש, הכתובת הייתה על הקיר. עכשיו הגיעה זמן הפקת הלקחים.

צילומים: איסר רביץ

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות