fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: שתי פציעות מזעזעות של שחקני הקרייתים

החלמה מהירה. עידן קורנברג, דקות של חרדה. לירן גרבויס צילומים: איסר רביץ
החלמה מהירה. עידן קורנברג, דקות של חרדה. לירן גרבויס צילומים: איסר רביץ

במהלך משחק ליגה, שנערך ביום ראשון באולם חטיבת דגן בקרית חיים, נפצע בצורה חמורה יו"ר/שחקן המועדון עידן קורנברג. אמבולנס הוזעק למקום וממש עם הגעתו אירעה פציעה עוד יותר קשה של לירן גרבוייס, שספג מכת מרפק בצוואר ואיבד את ההכרה, עם חשש לפגיעה בעמוד השדרה. קורנברג שנפגע באפו בצורה חמורה, שוחרר מבית החולים, גרבויס אושפז והוא יזדקק לתקופה ארוכה של שיקום
דבר כזה לא זכור בספורט המקומי, אולי גם בספורט הארצי. במסגרת משחקי המחזור הרביעי של הליגה הלאומית בכדוריד אירחה ביום ראשון קבוצת הקרייתים באולמה בחטיבת דגן את רמת השרון 2. אחרי מחצית ראשונה שגרתית, שהסתיימה ביתרון של הקרייתים 10:13, נפתחה המחצית השנייה ומיד החלו הצרות של המועדון המקומי. יו"ר המועדון, שמשמש במקביל כשחקן, עידן קורנברג, נפגע בצורה קשה בפניו. קורנברג: "זה קרה בערך בדקה ה-31, פרצתי לכיוון השער ותוך כדי ניסיון זריקה לשער שחקן הגנה של רמת השרון נתן לי אגרוף חזק מאוד בפנים. אמבולנס הוזמן לאולם ובדיוק כשהוא הגיע אירעה פציעה חמורה מאוד, שגרמה לדקות של חרדה. שחקן שלנו לירן גרבויס ספג מכת מרפק חזקה מאוד בצוואר, הוא התמוטט, איבד את ההכרה, עם חשש לפגיעה בעמוד השדרה. מזל גדול שזה קרה בזמן שהאמבולנס היה במקום. שנינו קיבלנו טיפול ופונינו לבית חולים רמב"ם".

 

החלמה מהירה. עידן קורנברג, דקות של חרדה. לירן גרבויס צילומים: איסר רביץ
החלמה מהירה. עידן קורנברג, דקות של חרדה. לירן גרבויס צילומים: איסר רביץ

יצוין כי קורנברג סובל משבר חמור באף ושטפי דם סביב העיניים. הוא יזדקק לתקופת החלמה של כחודש וחצי. גרבויס, שאושפז בבית החולים במצב קשה, תחילה ללא אפשרות להזיז את ידיו וחלק גופו העליון, עבר ביום שלישי בדיקת MRI ותוצאות הבדיקה הרגיעו את בני משפחתו ואת חבריו למועדון. יש לו פגיעה עצבית שלא מצריכה התערבות כירורגית, אבל הוא יזדקק לתקופת שיקום ארוכה מאוד. אם הוא עוד יחשוב אחרי הפציעה לחזור לשחק, הוא לא יוכל לחזור בעונה הזו. ספק אם אחרי הפציעה הוא בכלל ירצה לחזור.

קורנברג, למרות הפציעה החמורה לא שולל אפשרות חזרה למגרש. "קשה להפסיק, אני אוהב לשחק. אשתי התחילה להפעיל לחצים. נראה. בכל מקרה חודש וחצי לפחות לא אוכל לשחק".  אגב בבוקר שאחרי הפציעה ציפתה לקורנברג הפתעה בדמות סלסלת פירות, שאותה שלח שחקן רמת השרון שפגע בו, נועם ירמי. "הוא התקשר והתנצל, הוא בסדר גמור. זה קורה בענף הזה".

הפציעה של לירן מאוד הטרידה את קורנברג ואת כל אנשי המועדון: "הוא בחור חזק, פייטר רציני, אבל הפציעה שלו חמורה ואני מקווה שיחלים בהקדם".

כמעט שכחנו, היה גם משחק. למרות הפציעות המשחק הגיע לסיומו שחקני הקרייתים ניצחו 19:25. טונדיי עבדול ראשיד נתן הצגה עם 10 שערים, גם אברהם יבניאלי, שכבש 6 שערים הצטיין. שוער הקבוצה עומרי שניידר נתן הצגת שוערות עם 61 אחוזי הצלחה. את מכסת השערים השלימו: יובל אבו ומור פרץ 3 כ"א, תומר פרי, עידן חלד ולירן גרבויס 1 כ"א.

בשבוע הקרוב מצפים לקבוצה שני משחקים, ביום שלישי משחק גביע נגד הפועל פתח תקווה ובשישי הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי דימונה, במסגרת משחקי המחזור הרביעי של הליגה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות