fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדוריד ליגה לאומית: שלומי שושן פורש

יו"ר אגודת הקרייתים הדהים השבוע את חברי המועדון והודיע על פרישתו מהתפקיד אחרי 5 שנים
זרק פצצה. שלומי שושן צילום: איסר רביץ
זרק פצצה. שלומי שושן צילום: איסר רביץ

 

"אחרי 5 שנים שבהן אני יושב ראש הקרייתים הודעתי להנהלה שאני מסיים את תפקידי". כך פתח יו"ר הקרייתים שלומי שושן את הודעתו לחברי אגודת הקרייתים והוסיף  "5 שנים מלאות בעשייה עם הרבה רגעים של אושר, אני חושב שאני משאיר אגודה 'בריאה' עם מחלקת ילדים שמתחילה להיבנות ולייצר איזה שהוא תלכיד שנקרא אגודת ספורט. אני חושב שניהלתי את האגודה בדרך של בית, בדרך של ספורטיביות, יושר ובעיקר הגינות. אני עדיין נשאר לעזור להנהלה להתחיל לבנות את העונה הבאה, וכן, יש עדיין את הנופש בחו"ל. סיכומים של העונה נעשה אצלי בטקס סיום עונה".

תגובת ההנהלה: "שלומי הודיע לנו השבוע את הבשורה. העזיבה שלו נובעת מסיבות אישיות, בין היתר הרצון והצורך להשקיע במשפחה ובעבודה. אנחנו מאוד מצרים על החלטה זו ואף מקווים שאולי יחזור בו. שלומי עשה הכל באגודה בהתנדבות, בהשקעה וב״רוח הקרייתית״ במשך 5 שנים. אנחנו מודים לו ובטוחים שעוד ניפגש. כרגע אנחנו מחפשים אדם שיכנס לנעליו הגדולות. כל זה במחשבה שעדיין הוא יתחרט. בכל זאת קשה לעזוב משפחה״.

 זרק פצצה. שלומי שושן    צילום: איסר רביץ
זרק פצצה. שלומי שושן צילום: איסר רביץ

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות