fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגלן תושב חדרה חשוד באונס צעירה בדירתו

יוני שגיב. צילום: אתר דאבלפס
יוני שגיב. צילום: אתר דאבלפס

הכדורגלן יוני שגיב, תושב חדרה, נעצר ביום שני האחרון בחשד לאונס צעירה בת 20. שגיב, שחקן בקבוצת עירוני נשר מליגה א' נעצר בחשד כי בליל שבת, ביחד עם שני חברים, אנס אותה בדירתו וביצע בה מעשה סדום, על פי החשד בעודה שיכורה. בממצאי החוקרים שהגיעו למקום התגלו בקבוק אלכוהול ואמצעי מניעה. שגיב הודה שיש לו קשר למקום אך לא למעשה עצמו.

הצעירה טענה כי המעשה בוצע בה בעודה שיכורה וחסרת יכולת להתנגד. המשטרה עצרה את שלושת החשודים וביום שלישי הוארך מעצרו של שגיב.

יוני שגיב. צילום: אתר דאבלפס
יוני שגיב. צילום: אתר דאבלפס

לדברי עו"ד יגאל כהן המייצג את שגיב, המשטרה בקשה להאריך את מעצרו של שגיב בשבעה ימים, אך בית המשפט אישר להאריכו בחמישה ימים, עד יום ראשון.

עו"ד יגאל כהן הוסיף: "החשד נמצא בבדיקה, לעניות דעתי הוא אינו כצעקתה. אנו נמצאים בתחילתו של הליך ראשוני לפיו על היחידה החוקרת להפריך או לאשש החשד ככל שהוא כזה. מאחר והחשוד נטול עבר פלילי, אדם נורמטיבי לחלוטין שמעולם לא נכח בחקירה או בתחנת משטרה וההליך דנן ככל שהוא מתבקש מעיב וקשה, בקשתי מבית המשפט הנכבד לקדם החקירה ולבצע את הפעולות המחייבות מעצרו בראשית, דבר שייתן גושפנקא לצמצום ימי מעצרו לטובת שחרורו לחלופה. ואכן בית המשפט נענה באופן חלקי לבקשתי”.

מהמשטרה נמסר כי הבוקר הובאו לדיון בבית משפט השלום בחדרה שני חשודים נוספים (בגיר וקטין) בבקשה להאריך את מעצרם. מעצרו של הבגיר הוארך היום עד יום ראשון (12.8) והקטין עד שישי (10.8), כאשר הוטל במסגרת הדיון איסור פרסום על זהותם .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות