fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ירדן ג'רבי מוכרת את תג השם שלה מאולימפיאדת ריו

מדליסטית הארד מאולימפיאדת ריו 2016, הג'ודוקא ירדן ג'רבי, העלתה למכירה פומבית באתר ebay את תג השם שלה שהיה מוצמד לחליפת הג'ודו במהלך הקרבות בריו. לפני כ-3 שנים עשתה את אותו הדבר לאחר שזכתה במדליית הזהב באליפות העולם.

כמו בפעם הקודמת, גם הפעם ג'רבי מקווה לגייס סכום כסף גדול ככל האפשר על מנת לתרום את הסכום למחלקה בה נמצאים ילדים חולי סרטן בבית החולים איכילוב בתל אביב.

תג השם של ירדן ג'רבי המוצע למכירה
תג השם של ירדן ג'רבי המוצע למכירה

בפוסט שהעלתה ג'רבי בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה כתבה: "לפני 3 שנים זכיתי בתואר אלופת העולם והחלטתי להחזיר לקהילה ולחברה. מכרתי במכירה פומבית את תגית השם המיוחדת מאליפות העולם, והצלחתי לגייס 15,000 ש״ח מטל קידר שרכש את התגית חתומה וממוסגרת. את הכסף תרמתי לעמותת ידידים למחלקה של ילדים חולי סרטן בבית חולים איכילוב.אז זה הצליח, והחלטתי לעשות את זה שוב. אני מעלה למכירה פומבית את תגית השם שלי מאולימפיאדת ריו 2016 עם חתימה שלי על התגית (המכירה תסתיים ב29.8). אם הזוכה יהיה ישראלי (המכירה היא בינלאומית) אשמח להעניק לו אותה בעצמי. כל הכסף יתרם לאותה מחלקה בבית החולים איכילוב המוקדשת לילדים חולי סרטן.  איני יודעת כמה אצליח לגייס, אבל כל סכום יעזור, ולו במעט. אני נלחמת על מזרן הג׳ודו אבל בביקור במחלקת הילדים ביחד עם פרופסור ביקלס פגשתי גיבורים אמיתיים, שנלחמים כל יום- ילדים שנלחמים ומנסים לשמור על שמחת חיים. לאחרונה נודע לי שלירן אור, ילדה מקסימה ואהובה אשר שמרתי איתה על קשר נפטרה.  הידיעה הקשה על לירן היכתה בי והעציבה אותי מאוד, ובאותה מידה חיזקה את ההחלטה שלי להמשיך ולגייס כספים למחלקה. אנא מכם- שתפו, הפיצו, ספרו לחברים, שתפו את הלינק למכירה והכי חשוב- תהיו בריאים".

מי שמעוניין להגיש הצעה על תג השם של ירדן ג'רבי יכול להכנס לכתובת הבאה www.ebay.com/itm/262588984973

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות