fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ילדי קרית ים לא אוהבים את האוכל הצמחוני

ישיבת מפעל ההזנה בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
ישיבת מפעל ההזנה בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

בעקבות שורה של תלונות על אופי המזון במפעל ההזנה במערכת החינוך העירונית בקרית ים, זימן ראש העירייה דוד אבן צור פגישה של נציגות ההורים בעיר עם התזונאית המחוזית.

בפגישה הציגו ההורים את בקשותיהם לשינוי התפריט הקבוע כך שיתאים יותר לחיכם של הילדים.

ישיבת מפעל ההזנה בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
ישיבת מפעל ההזנה בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

מתברר כי במרכז הבעיה עמדה העובדה שבמשרד החינוך ביקשו להקפיד על תפריט המבוסס על מזון בריא בעוד שרבים מהילדים מתקשים להתאים את עצמם למזון מסוג זה. בתום המפגש סוכם על שינויים בהרכב הארוחות כך שיישאר בריא אך טעים יותר לחיכם של הילדים כשבמרכז עמדה המנה הצמחונית השבועית אשר רבים מהילדים מסרבים לאכול.

עוד סוכם כי תיבדק אפשרות לשנות את אופן הגשת האוכל בבתי ספר, ממנה ארוזה להגשה בתפזורת, כך שהאוכל יהיה מונגש יותר. כמו כן סוכם על חיזוק הקשר בין ההורים והעירייה והספק כך שהוא יוכל להגיב בזמן אמת לכל תקלה.

בתום הדיון חלקו ההורים מחמאות לאבן צור אשר הוביל את המפגש ודאג לכך שגם התזונאית של משרד החינוך וגם ספק האוכל התחשבו בדרישותיהם של ההורים ויפעלו להתאמת הארוחות לטעמם של הילדים.

צמו הביע סיפוק מתוצאות המפגש המוצלח ואמר: "בראש ובראשונה נתונה דאגתנו לילדים. חשוב לנו שהם יאכלו אוכל מזין ובריא אבל לא פחות מזה חשוב שהוא יהיה טעים וחשב שההורים יידעו שהם יכולים לסמוך עלינו שנדאג לכך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות