fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יו"ר הפועל כרמיאל מאיים: "אם העירייה לא תסייע, לא יהיה כדורגל בכרמיאל"

יו"ר הקבוצה ציון טויטו, כינס בתחילת השבוע את השחקנים והודיע להם על הפסקת האימונים. לדבריו, הצעד הזה נעשה במחאה על התקציב הנמוך, שאינו מאפשר לקבוצה לתפקד.

טויטו: "עד עכשיו משכנו זמן, כי חשבנו שהעירייה תתעשת ותסייע לנו בגיוס מקורות להגדלת התקציב. לצערי, זה לא קרה ובמצב הקיים אין לקבוצה זכות קיום".

בעיריית כרמיאל עודכנו ומיהרו להתערב. סגנית ראש העירייה רינה גרינברג, יצרה קשר עם טויטו והבטיחה סיוע. טויטו התרצה, וכבר למחרת חזרו האימונים לסדרם.

בעיריית כרמיאל מנסים לגייס תמיכה מתורם כלשהוא, שיסייע לקבוצה.

טויטו: "הבהרתי לרינה שאני לא מוכן להמשיך במתכונת הנוכחית ושאם התמיכה מהעירייה לא תגדל, הקבוצה פשוט תתפרק. היא ביקשה מאתנו להמתין קצת ואנחנו מחכים. הליגה עכשיו בפגרה ואני מקווה שעד חידוש הליגה בשבוע הבא, יהיו התפתחויות חיוביות".

twito
נמאס לו מהמצב. היו"ר ציון טויטו (צילום: מיכה פישנזון)

בליגה: רצף ההפסדים נקטע

הפועל כרמיאל השיגה במחזור האחרון נקודת ליגה לקראת המשך מאבק ההישרדות שלה בליגה א', כשסיימה את משחקה הביתי נגד הפועל הרצליה בתיקו, 0:0.

המשחק עצמו היה בינוני ועם מעט מאוד הזדמנויות לכיבוש שערים.

המאמן צביקה (קיצי) דונט: "במצבנו, כל נקודה היא יקרה. אני מעודד מהעובדה שעצרנו שרשרת של הפסדים ומקווה שהתיקו הזה יחזק אותנו לקראת ההמשך. מבחינה טקטית, שיחקנו נכון בהגנה וחסמנו את הרצליה. בהתקפה הגענו לכמה מצבים ועם קצת יותר ערנות יכולנו גם לכבוש ולנצח".

התיקו השאיר את כרמיאל במקום ה-14 בטבלה (5 נקודות), כשרק הפרש שערים עדיף משתי האחרונות, צעירי כפר כנא והפועל אסי גלבוע, מותיר את הקבוצה מעל לקו האדום.

דין סייף שנפצע והוחלף כבר בדקה ה-5, הובהל לבית החולים עם חשש לשבר. בימים הקרובים יתקבלו תוצאות הבדיקה ואז יוחלט לגבי המשך הטיפול. בינתיים, השחקן לא מתאמן.

הבלם לאון אלחרר, ששוחרר בשבוע שעבר, חזר, לאחר שהגיע להבנות עם היו"ר ציון טויטו.

ביום שלישי, הודחה הקבוצה מהמשך סבב משחקי גביע המדינה לאחר שנוצחה על ידי בית"ר חיפה מליגה ב', 2:0.

עוזר המאמן אבי בן סימון, עמד השבוע לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת וספג עונש הרחקה מ-2 משחקים וקנס בסך 500 שקלים.

האירוע התרחש במהלכה משחק החוץ של כרמיאל במגדל העמק. לפי דוח השופט, בדקה ה-75, הוחלט להרחיק את בן סימון מתחומי המגרש לאחר שקילל את הקוון והשופט.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות