fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוסי, מאמן שלי מוצלח

המאמן יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הפועל עכו שפיטרה את המאמן אבי נניקשוילי והחזירה לקדנציה חמישית את המאמן יוסי בוכניק, השיגה ניצחון חוץ דחוק אבל חשוב 78:81 על הפועל עמק חפר.

במקביל לשינוי בעמדת המאמן, ביצעה הקבוצה שינוי מפתיע גם בסגל השחקנים כשהחתימה את ג'רמיין הול במקום בר חג'בי, ששוחרר.

המשחק היה שקול וצמוד לכל אורכו, עם יתרון שנע מקבוצה לקבוצה, והוכרע רק בדקה האחרונה. כשהיא ביתרון של נקודה, 78:79, הצליחה עכו לבלום התקפה של המארחת, כשאילן נניקשוילי, חטף כדור ודהר כל הדרך לעבר הסל בצד הנגדי. נניקשוילי דילג, דייק וקבע ניצחון סופר חשוב לקבוצתו.

לעכו קלעו: ג'רמיין הול – 13 נק', קורי קאר ורז מנשה – 12 נק' כ"א, אלי שיפטון ויונתן בייז – 11 נק' כ"א, אילן נניקשוילי ורותם ברזילי – 10 נק' כ"א, גיא יוסיפוביץ – 2  נק'.

המאמן בוכניק: "היה קשה, אבל הסיום היה מתוק. עמק חפר קבוצה טובה שעשתה ועוד תעשה צרות להרבה קבוצות בליגה".

איך שוב פעם קרה שהגעת להציל את עכו?

"תשמע, בסוף מדובר בפרנסה ובעבודה שאני אוהב. האמת, שגם אני לא האמנתי ששוב אחזור לעכו, ועוד העונה, אבל הנה זה קרה. אילן פרומן צלצל אליי וכבר בפגישה הראשונה ידעתי שהדברים הולכים להיסגר".

מקווה לעמוד באתגר. המאמן יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מקווה לעמוד באתגר. המאמן יוסי בוכניק (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הגעת לקבוצת חלומות במושגים של ליגה ארצית.

"חלומות נשארים בגדר חלומות. יש פה קבוצה טובה שהציבה לעצמה מטרה מאוד ברורה והאתגר הוא גדול".

הגעת לקבוצה שנקלעה למשבר בעקבות הפתיחה הלא טובה, והיתה מאוד לחוצה.

"למרות הפתיחה המגומגמת מצאתי קבוצה שרוצה מאוד להצליח. אמרתי לשחקנים כבר באימון הראשון: תשכחו מה שהיה ובואו נתחיל לעבוד. כולם יודעים לאיזו מטרה הביאו אותם לעכו. מבחינתי, אעשה את הכל כדי להוציא מהקבוצה את המיטב. יש פה חומר מצוין מבחינה אנושית ומקצועית ואני שמח שיש לי עם מה ומי לעבוד".

קיבלת את ג'רמיין הול כמתנת הצטרפות, איך זה קרה?

"אימנתי אותו לפני 10 שנים כשהייתי עוזר מאמן בעפולה ועכשיו זאת סגירת מעגל. בדקנו איזה שחקן גבוה פנוי והשם שלו עלה. זה לא מובן מאליו שהוא הסכים לליגה ארצית, ואני שמח שהוא אתנו. הוא עדיין לא בכושר מלא, אבל כבר במשחק הראשון הוא היה מאוד דומיננטי".

אלו שינויים תבצע כדי להחזיר את הקבוצה למה שמצפים ממנה?

"הייתי רוצה שנהיה יותר מחויבים ויותר קשוחים. שנהיה קבוצה רעה, במובן החיובי והספורטיבי כמובן. אם נצליח ליישם את זה, אני בטוח שנצליח".

עליית ליגה זאת המטרה היחידה בעצם שלשמה הקבוצה נבנתה.

"כן, ואני מודע לציפיות. זאת המטרה שלנו בדיוק כמו של עוד כמה קבוצות. אני מקווה שבסיום העונה נעמוד במשימה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות