fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יוני שיטבון הכריז: "אתמודד מול כל מועמד או מועמדת"

יוני שיטבון צילום הודיה טולדנו
יוני שיטבון צילום הודיה טולדנו

סא״ל במיל׳ וחבר הכנסת לשעבר יוני שטבון הכריז על מועמדותו לראשות העיר נתניה.  יתמודד גם מול פיירברג.

שיטבון: ״אתמודד מול כל מועמד או מועמדת. בשנה האחרונה אני נערך על מנת להביא בשורה גדולה לנתניה. הציבור צמא לשינוי גדול אחרי 20 שנה ובכוחנו לעשות זאת. אני מודה לאלפי התומכים שבזכותם אני כאן ומבטיח לפעול למענם ולמען כל תושבי נתניה בכל כוחי. הם ראויים לכך״

יוני שיטבון צילום הודיה טולדנו
יוני שיטבון צילום הודיה טולדנו

שיטבון, 37 נשוי ואב לשמונה, הכריז הערב (יום שני) על מועמדותו לראשות העיר נתניה באירוע שהתקיים במלון בלווייס בנוכחות פעילים ותומכים מכל השכונות בעיר וזאת אחרי שבחודשים האחרונים שקד שטבון על הקמת תשתית ארגונית והסברתית לצורך הקמפיין.

שיטבון ירוץ עם הסיסמה: ׳׳אחריי! יוני שיטבון לראשות נתניה׳׳

לקהל הפעילים שלו אמר היום: ׳׳לפני 11 שנה, במלחמת לבנון השנייה, רגעים לפני הקרב הקשה בבינת ג'בל, עמדתי כמפקד עם חיילי מגולני על הרכס הגבוה בעומק השטח על אדמת לבנון. שם, באותם רגעים, לצד הידיעה שלא בטוח אם אחזור חי מהקרב, קיבלתי את ההחלטה:להקדיש את חיי לעשייה ציבורית למען עם ישראל גם לאחר שאפשוט את המדים".

איזה בשורה אתה מביא?

"ארכיב  רשימה למועצת העיר  של נשים וגברים, חילוניים, מסורתיים ודתיים, צעירים ומבוגרים, עולים וותיקים, זו תהיה נתניה. זו תהיה גלריה של נתניתיים שאיץכפת להם מהעיר, מהתושבים, ולא מעצמם".

לדבריו הגיע הזמן להתחדשות בעיר נתניה.

"אחרי 20 שנה, הגיעה העת למנהיגות וניהול חדש של העיר. בכל העולם, וגם בארץ, מתפתח דור חדש של מנהיגות צעירה וחדשנית.  בבאר שבע, החליף חברי הטוב רוביק דנילוביץ' הצעיר והמוכשר, את  ראש העיר יעקב טרנר המוכר והוותיק. גם בערים נוספות בישראל ובתפקידים בכירים בממשלה – מובילים היום דמויות מוכשרות, ערכיות וצעירות. באירופה, עשרות מיליונים של תושבים הבינו כי הממסד הוותיק "עשה את שלו", ובבחירות האחרונות נבחרו נשיאים חדשים וצעירים המביאים בשורה מרעננת. כן, גם בנתניה נעשה זאת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות