fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יהונתן הגדול: שוב שולדבראנד הביא ניצחון לנהריה הפעם על קרית גת

עירוני נהריה רדפה במשך שנתיים אחרי יהונתן שולדבראנד, ובשבועיים האחרונים קיבלנו את התשובה למה. הענק השוודי במו ידיו הארוכות ושיערותיו השופעות, היה גם הערב (ראשון) הגורם המשמעותי בניצחון קבוצתו על קרית גת 98:90 בחוץ בהארכה (83:83 בסיום הזמן החוקי).

הרבע הראשון התאפיין במשחק הפכפך, כשהרכש החדש של נהריה סקוטי הופסון העלה אותה ליתרון 10:16 (דקה 6), אבל קרית גת עם ריצת 0:12 עלתה ליתרון 16:22 וסיימה את הרבע ביתרון 18:24. המומנטום המשיך עם המארחים גם אל תוך הרבע השני כשהם עולים ליתרון דו ספרתי 18:29 (דקה 12). טיירון נאש ויינסי גייטס העבירו את המומנטום לנהריה ועם 6 נק' רצופות כ"א, הורידו ל- 33:30 (דקה 16) ופאוסט קבע בהמשך שוויון 38:38 (דקה 18) ונהריה ירדה למחצית ביתרון 41:44.

סקוטי הופסון (צילום: מנהלת הליגה)
מגלה יכולת טובה. הופסון (צילום: מנהלת הליגה)

ברבע השלישי נהריה ניסתה לשמור על היתרון, אבל המשחק שוב התהפך והמומנטום עבר לקרית גת שחזרה להוביל 64:69 בסיומו. ברבע הרביעי ראינו משחק של חתול ועכבר. בכל פעם שנהריה התקרבה, קרית גת הצליחה לברוח. שולדבראנד, כבר אמרנו? שלשה גדולה שלו קבעה שוויון 78:78 (דקה 16) אבל שוב קרית גת ברחה ועלתה ליתרון 80:83 – 15 שניות לסיום. נהריה השתלטה על כדור חוזר וקיצ'ן הוביל את המתפרצת, מצא את שודלבראנד פנוי בפינה ושלשה נוספת שלו קבעה שוויון 83:83 והארכה. המומנטום האדיר של נהריה נמשך גם אל תוך הארכה כששולדבראנד עם עוד 2 שלשות ביחד עם יינסי גייטס דואגים להביא הביתה לנהריה ניצחון חשוב 90:98 שמכניס את הקבוצה אל 8 הראשונות.

ענק! יהונתן שולדבראנד (צילום: מנהלת הליגה)
ענק! יהונתן שולדבראנד (צילום: מנהלת הליגה)

קלעו לעירוני נהריה: סקוטי הופסון 26 נק', יהונתן שולדבראנד 18 נק' (6/8 לשלוש), יינסי גייטס 17 נק' (8 כ"ח), סטו דאגלאס 13 נק', טיירון נאש 8 נק', ערן אסנטי וניק פאוסט 5 נק' כ"א, דרווין קיצ'ן 4 נק' (7 כ"ח, 5 אס'), ניב בקוביץ' 2 נק'.

"אני שמח שאנחנו גם חווים את זה מהצד השני, כי איבדנו לא מעט משחקים כואבים העונה שבהם לא עשינו עבירה וחטפנו שלשות. אני שמח שהלכנו ליהונתן, הוא קיבל מבט פתוח וקלע. ידעתי שאם נגיע איתם להארכה, המשחק יהיה שלנו. הניסיון והעומק שלנו הכריעו בסופו של דבר. אנחנו צריכים לתת את הדעת על הרבה דקות של הגנה לא טובה. התמקדנו בשחקנים מסוימים והם קלעו מעל הממוצעים שלהם. גילינו הרבה אופי, אני שמח מאוד שעם שני ניצחונות החוץ האלו אנחנו נכנסים חזק לשמינייה".

הצוות המקצועי של עירוני נהריה מאושר (צילום: מנהלת הליגה)
הצוות המקצועי של עירוני נהריה מאושר (צילום: מנהלת הליגה)

הרכש החדש סקוטי הופסון שסיים כקלע המוביל של הקבוצה: "אני פה כדי להתחרות ברמה הכי גבוהה שאפשר ולעזור לקבוצה כמה שיותר במטרה לנצח משחקים. זה היה מבחן אופי לקבוצה שלנו ועברנו אותו עם ניצחון חשוב. באופן אישי רק הגעתי לפה ואנחנו עדיין עובדים על הכימיה, הצוות המקצועי עושה עבודה נהדרת. ההיכרות שלי עם הליגה מהקדנציה באילת עוזרת לי, אני אמשיך להילחם ולעשות את שלי בכל ערב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות