fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל העפילה לרבע גמר גביע המדינה

הישגים על השולחן הירוק. דימנט, פרפל ושוייפר  (צילום: איריס שטיין)
הישגים על השולחן הירוק. דימנט, פרפל ושוייפר  (צילום: איריס שטיין)

בוגרים, ליגת העל

הקבוצה ספגה שני הפסדי ליגה רצופים כשנכנעה במשחק חוץ למוליכת הטבלה הבלתי מנוצחת הפועל נצרת עילית, 4:0. המאמן-שחקן דימה אברמנקו: "התמודדנו נגד אחת הקבוצות הטובות בישראל, אם לא הטובה ביותר. הייתי מופתע אם היינו מנצחים. נתנו פייט, בעיקר במפגש הזוגות, אבל זה לא הספיק".

במשחק חוץ נוסף נכנעה כרמיאל למכבי זיכרון יעקב, 4:1, כשאת הניצחון היחיד לזכותה משיג גל פרפל (2:3).

בתום 7 מחזורים, מדורגת כרמיאל במקום הרביעי (11 נקודות) עם מאזן של 4 ניצחונות ו-3 הפסדים.

במחזור הבא (יום רביעי, 6.1) תארח כרמיאל את מכבי ת"א (מקום 6, מאזן 5-2).

הקבוצה העפילה לרבע גמר גביע המדינה אחרי שניצחה בשלב שמינית הגמר את הפועל גבעתיים, 0:3, עם ניצחונות של יורי דימנט (0:3), גל פרפל (1:3) ודימנט ופרפל בזוגות (1:3). מפגשי רבע הגמר יתקיימו ב-23 בפברואר 2016.

נשים, לאומית

מחזור הפתיחה בליגה הלאומית לנשים נפתח בדרבי מקומי בו ניצחה הישגי כרמיאל 2 את הישגי כרמיאל 1, בתוצאה, 1:3. שלי רבינוביץ' מהישגי כרמיאל 2, פתחה את המפגש בניצחון על ליאל ממן, 0:3. ניקול איוונוב מהישגי כרמיאל 1, גברה על יעל יחנס, 0:3, ואיזנה את המערכות. יחנס ורבינוביץ' ניצחו במפגש הזוגות את ממן ואיוונוב, 0:3. רבינוביץ' ניצחה את איוונוב, 2:3, בתום משחק מרתק וצמוד והכריע את המפגש לזכות קבוצתה.

במחזור השני הפסידו שתי הקבוצות למכבי זיכרון יעקב בתוצאה זהה, 3:2.

שלי רבינוביץ' (1:3) ויעל יחנס (1:3), מהישגי כרמיאל 1, ניצחו במפגשים הראשונים, אך האורחות הצליחו לנצח ב-3 המפגשים הבאים בדרך למהפך.

גם המשחק של הישגי כרמיאל 2, נפתח בניצחון במפגש הראשון של ניקול איוונוב (0:3), אבל אז האורחות הפכו ל-1:2. רויטל פרנקל (1:3) ניצחה ואיזנה, אבל במפגש האחרון והמכריע ניצחו האורחות והשלימו את הניצחון.

בתום 3 משחקים מדורגות הישגי כרמיאל 1 ו-2, במקומות 3-4.

נוער, ליגת העל

במסגרת משחקי הסיבוב הרביעי, רשמה הישגי כרמיאל 1, ניצחון כפול כשהביסה את הפועל קרית אונו ואת הפועל רעננה בתוצאה זהה של 0:4.

במפגש הראשון, נגד קרית אונו, מי שהשיגו את הניצחונות היו גל פרפל (2:3), רון דימנט (0:3), יאן שוייפר (0:3) ודימנט ופרפל בזוגות (0:3).

במפגש השני, נגד רעננה, מי שרשמו את הניצחונות היו דימנט (0:3), שוייפר (0:3), פרפל (0:3) ופרפל ושוייפר בזוגות (0:3).

בעקבות ניצחונות אלה, התקדמה הישגי כרמיאל 1, למקום השני בטבלה, כשהיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהמוליכה, מכבי זיכרון יעקב.

קבוצת הישגי כרמיאל 2, ניצחה במפגש הראשון את רעננה, 2:4, אחרי ניצחונות של טל ילקין (2:3), נתן סגל (0:3), טילקין וסגל בזוגות (0:3), ושוב טילקין (0:3). במפגש השני נכנעה הקבוצה לקרית אונו החזקה, 4:0.

בתום 4 סבבים מדורגת הישגי כרמיאל 2 במקום ה-5 בטבלה מבין 8 קבוצות.

הסבב החמישי יתקיים ב-13 בינואר 2016.

הישגים על השולחן הירוק. דימנט, פרפל ושוייפר  (צילום: איריס שטיין)
הישגים על השולחן הירוק. דימנט, פרפל ושוייפר  (צילום: איריס שטיין)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות