fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טל אליהו צפוי לחזור לנהל את עמותת פנאי העיר

ההפתעה של גנדלמן? מ"מ ראש העיר, שעזב את העמותה בטונים צורמים, יחזור בקרוב לתפקיד יו"ר העמותה. יניב דרי יישאר מ"מ
טל אליהו (מישל שולטן)
טל אליהו (צילום: מישל שולטן)

ההפתעה של גנדלמן? מ"מ ראש העיר, שעזב את העמותה בטונים צורמים, יחזור בקרוב לתפקיד יו"ר העמותה. יניב דרי יישאר מ"מ

עו"ד טל אליהו, ממלא מקום ראש העיר חדרה, צפוי לחזור בקרוב לתפקיד יו"ר פנאי העיר, העמותה לתרבות הפנאי לשעבר, ממנה התפטר לפני כשנה בעקבות חילוקי דעות קשים עם ראש העיר גנדלמן.

טל אליהו (מישל שולטן)
טל אליהו (צילום: מישל שולטן)

כזכור, היחסים בין אליהו לגנדלמן היו רעים מאוד באותה תקופה, ועקב מצבה הכספי הקשה של העמותה פורסם כי בכוונת ראש העיר לפטר את אליהו. האחרון הקדים תקופה למכה, התפטר בעצמו, ומאז מי שקיבל את מושכות הוא חבר המועצה, עו"ד יניב דרי, שותפו לשעבר של טל אליהו לסיעת "יחד".

לאחרונה נוצרה קירבה מחודשת בין אליהו לגנדלמן, ול"חדשות חדרה" נודע כי בכוונת ראש העירייה להחזיר את ממלא מקומו לתפקידו הקודם בעמותה. לא מדובר בצעד פשוט, שכן עזיבתו של אליהו לוותה בטונים צורמים שהשפיעו רבות גם על עובדי העמותה. בנוסף, לראש העירייה ברור כי עו"ד דרי לא יקבל בהבנה את המהלך. השבוע נערכה שיחה שהוגדרה כקשה בין השניים, אולם לא ברור לאן היא תוביל. מקורבי דרי טוענים כי ראש העירייה הבהיר שלא צפוי מהלך שכזה, ואילו גורמים המקורבים לראש העיר מסרו כי הוא ביקש מדרי לחשוב על האופציה שיצטרך לחזור לשתף פעולה עם אליהו בעמותה.

טל אליהו מסר בתגובה: "אכבד כל החלטה של ראש העיר בנושא". יניב דרי מסר: "אכן נפגשתי עם ראש העיר, את מה שהיה בשיחה אשאיר בינינו. בשלב זה אני מתרכז בהמשך העבודה המרובה בעמותת פנאי העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות